Reklama
Rozwiń
Reklama

Rekordowa widownia meczu Niemcy-Brazylia

Dramatyczny dla Brazylijczyków półfinałowy mecz Mundialu obejrzało 6,8 mln w kanałach TVP widzów. To najwyższa jak dotąd widownia meczu w czasie tegorocznych mistrzostw w Brazylii.

Publikacja: 09.07.2014 14:45

Rekordowa widownia meczu Niemcy-Brazylia

Foto: AFP

Rekordowo dużo widzów oglądało rozgrywki także w sieci – witryna Sport.tvp.pl odnotowała prawie 340 tys. odsłon. W TVP2 mecz oglądał co drugi Polak, który siedział w tym czasie przed telewizorem. Średnia widownia meczu w TVP2 wyniosła 6,4 mln widzów, a w szczytowym momencie (34. minuta meczu) było to 7,4 mln. - Równoległa transmisja w TVP Sport przyciągnęła aż 387 tys. widzów, co także jest rekordem Mundialu dla sportowego kanału TVP. W szczytowym momencie (ok. 63. minuty) spotkanie oglądało nawet 525 tys. – podała TVP.

TVP liczyła na oglądalność Mundialu w Brazylii na poziomie tej z czasów mistrzostw w RPA. Ale już średnia widownia fazy grupowej meczów Mundialu w Brazylii wynosiła prawie 3 mln, czyli o 5,7 proc. więcej widzów, niż tych, którzy oglądali mecze fazy grupowej podczas mistrzostw w RPA.

48 spotkań mistrzostw świata w piłce nożnej obejrzało na antenach otwartych (TVP1 i TVP2) średnio 2,992 mln widzów przy udziałach wynoszących 29,27 proc.

 

 

Reklama
Reklama

Rekordowo dużo widzów oglądało rozgrywki także w sieci – witryna Sport.tvp.pl odnotowała prawie 340 tys. odsłon. W TVP2 mecz oglądał co drugi Polak, który siedział w tym czasie przed telewizorem. Średnia widownia meczu w TVP2 wyniosła 6,4 mln widzów, a w szczytowym momencie (34. minuta meczu) było to 7,4 mln. - Równoległa transmisja w TVP Sport przyciągnęła aż 387 tys. widzów, co także jest rekordem Mundialu dla sportowego kanału TVP. W szczytowym momencie (ok. 63. minuty) spotkanie oglądało nawet 525 tys. – podała TVP.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama