Polskie firmy mało mobilne
Wciąż niewiele polskich przedsiębiorstw dostrzega potencjał klientów korzystających głównie ze smartfonów czy tabletów. Ale będą musiały to zrobić.
Więcej darmowej telewizji
Pod naciskiem nadawców prywatnych Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zmieniła zdanie. Wolne miejsce?w eterze – tzw. multipleks ósmy – będzie przeznaczone...
Dominik Libicki odchodzi z Polsatu
Rezygnacja wieloletniego prezesa sprawiła, że wartość telewizyjno-telekomunikacyjnej firmy na warszawskiej giełdzie spadła o 1 mld zł. Zygmunt Solorz-Żak r...
Na Wall Street gaśnie gwiazda Twittera
Twitter osiąga dobre wyniki finansowe, ale grozi mu marginalizacja. Do takiego wniosku doszli inwestorzy z Wall Street po opublikowaniu wyników kwartalnych...
Czy na muzyce można jeszcze zarobić?
Darmowych treści w sieci jest coraz więcej. Cierpi na tym tradycyjne dziennikarstwo, wydawnictwa muzyczne, ale – jak podają najnowsze dane – także sprzedaż...