Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.02.2015 07:15 Publikacja: 19.02.2015 05:28
Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński
Rz: Startują Państwo w konkursie na inwestora TVN, interesują się nowym multipleksem naziemnej telewizji. Jak ważnym rynkiem jest dla Discovery Polska i czego jeszcze należy się w tym roku spodziewać?
Olgierd Dobrzyński: Polska to jeden z największych rynków, na jakich działamy – czwarty na świecie i pierwszy w naszym regionie przed Niemcami i Rosją. Ostatnio zakończyliśmy transakcję przejęcia kontrolnego pakietu w Eurosporcie, trwała ona prawie dwa lata, bo udziały przejmowaliśmy etapami i dziś mamy w Polsce dziewięć marek telewizyjnych. Rozwijamy portfolio naszych kanałów – w 2013 roku przekształciliśmy np. Discovery World w Discovery Turbo Xtra, zmieniło się też Discovery Life (wcześniejsze Animal Planet w SD) – to teraz kanał poświęcony stylowi życia kierowany do całych rodzin. To wszystko wiąże się z tym, że firma zwiększa wydatki na treści. W tym roku po raz pierwszy globalnie wydamy na produkcję treści 2 mld dol. To duży przyrost, w zeszłym roku było to ok. 1,6 mld dol.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Czy odpowiedzią na 30-proc. cła Trumpa nałożone na Europę, może być europejskim podatek cyfrowy? To zachęciłoby...
Jak uczy biologia, skuteczność grupy może wynikać nie z dominacji, ale z rozpoznania i wzmocnienia najlepszego s...
Bez alternatywnych strategii perspektywy ukraińskiej gospodarki na rok 2026 wydają się wysoce niepewne – zwłaszc...
Kapitał zasilający polskie start-upy właśnie wysechł jak kałuża w czas suszy. Czy projekt europejskiej unii kapi...
Hutnictwo to strategiczna gałąź gospodarki, której znaczenie, w związku z transformacją energetyczną, będzie tyl...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas