Reklama
Rozwiń
Reklama

Koniec odtwarzaczy mp3

Gadżety bardzo szybko wychodzą z mody i znikają ze sklepów. To samo czeka DVD i aparaty fotograficzne.

Publikacja: 23.02.2015 21:00

Koniec odtwarzaczy mp3. W 2015 r. ten rynek w Polsce będzie warty już tylko 17,7 mln zł.W trzy lata

Koniec odtwarzaczy mp3. W 2015 r. ten rynek w Polsce będzie warty już tylko 17,7 mln zł.W trzy lata spadł o 50 proc.

Foto: Fotorzepa

Odtwarzacze MP3 wypchnęły kiedyś z rynku sprzęt do słuchania muzyki z kaset czy płyt CD. Dzisiaj same są wypierane choćby przez smartfony, które także są doskonałym nośnikiem plików muzycznych.

Z danych firmy Euromonitor International wynika, że w ciągu trzech ostatnich lat kwota wydawana przez Polaków rocznie na odtwarzacze MP3 spadła o 50 proc. W 2015 r. ta kategoria warta będzie już jedynie 17,7 mln zł, czyli tak mało, że nie jest już uwzględniana w comiesięcznych raportach sprzedażowych z rynku elektroniki użytkowej.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama