Aktualizacja: 19.02.2015 14:22 Publikacja: 19.02.2015 14:22
Foto: Bloomberg
Jak wynika z badania zleconego przez ADB, producenta rozwiązań wykorzystywanych przez operatorów telekomunikacyjnych i płatnej telewizji, zdecydowana większość (cztery na pięć) osób używających na co dzień pilota telewizyjnego korzysta zaledwie z siedmiu przycisków, nawet gdy pilot ma ich łącznie kilkadziesiąt. - Statystyczny użytkownik telewizora najczęściej przełącza kanały za pośrednictwem przycisku góra/dół, reguluje głośność oraz włącza i wyłącza odbiornik czerwonym przyciskiem w górnej części pilota – podaje firma. Jak dodaje, tylko 15 proc. użytkowników korzysta z innych przycisków, a funkcję wszystkich przycisków na pilocie potrafiło opisać tylko 2 proc. badanych.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas