Branża przewiduje, że za dziesięć lat programy znane z telewizji będą do nas docierać już głównie z internetu

Branża przewiduje, że za dziesięć lat programy znane z telewizji będą do nas docierać już głównie z internetu poprzez telewizory z dostępem do sieci.

Dyrektor Ośrodka TVP Technologie odejdzie z TVP z końcem marca

Wiesław Łodzikowski pracował w TVP od 1990 roku.

Kiwi TV oraz większe udziały w Stopklatce to telewizyjne plany Agory

Grupa Agora oprócz planów uruchomienia kanału naziemnego Kiwi TV interesuje się też zwiększeniem udziałów w Stopklatce.

Publiczna Czwórka stanie się konkurencją Tok FM?

Polskie Radio chce zmienić Program IV w kanał "mówiony". W ten sposób po latach powstałaby pierwsza konkurencja dla rozgłośni Tok FM Agory.

Producenci gier ruszą po pół miliarda złotych

W NCBR trwają przygotowania do uruchomienia programu dotacji na badania w branży gier wideo. Wiodący gracze deklarują, że z niego skorzystają.

Kurs Agory po otwarciu giełdy rósł o ponad 5 proc.

Kurs mediowej grupy po otwarciu giełdy rósł o ponad 5 proc. Agora zaprognozowała dynamikę rynku reklamy w tym roku. Jej zdaniem wydatki wzrosną maksymalnie...

Carsten Thoma: Tradycyjne sklepy przetrwają

Tradycyjne sklepy przetrwają. Część rzeczy, jak ubrania, pewnie będziemy kupować w sieci, ale niektóre typy produktów najpierw będziemy jednak chcieli obej...

Rynek reklamy w tym roku lekko zwolni

W ubiegłym roku wydatki na reklamy w Polsce wzrosły o 4,5 proc. i przekroczyły 7,6 mld zł - szacuje agencja SMG. W tym z uwagi na gospodarcze zawirowania i...

Świetny rok kin w Europie

O niemal 8 proc. powiększyła się w 2015 roku widownia w Unii Europejskiej. Tylko we Francji był regres.

SOS z piekła przychodzi na smartfona

Internet ułatwił handel ludźmi. Ale zarazem komunikatory i aplikacje ratują porywane kobiety.

Markus Tellenbach: Ceny reklam w telewizji powinny rosnąć

To będzie bardzo ciekawy rok, m.in. z uwagi na zmianę zarządu w TVP – mówi Markus Tellenbach, prezes TVN. Spodziewa się, że rynek reklamy telewizyjnej będz...

Smartfon uzależnia bardziej niż tablet

80 proc. młodych ludzi nie odrywa się od smartfonów.

Alibaba inwestuje w Groupon

Chińska platforma handlu internetowego Alibaba kupiła udziały w Grouponie.

CI Games zbiera siły przed premierą „Sniper Ghost Warrior 3"

PKO BP zwiększyło finansowanie dla spółki. Czy ma to związek z powstającą grą „Sniper 3"?

Zaczął się rok internetu LTE

Dostęp do sieci to główne pole walki o klienta

Jujubee podwaja przychody

Katowicki producent gier wideo wypracował w 2015 r. ponad 800 tys. zł przychodów ze sprzedaży. To niemal dwukrotnie więcej niż w poprzednim roku.

The Independent odzyskuje niepodległość

Rosyjski miliarder Aleksandr Lebiedew sprzedaje część swojego brytyjskiego imperium medialnego.

Polsat stawia wiosną głównie na sprawdzone hity

Telewizja pokaże wiosną kolejne edycje programów „Twoja twarz brzmi znajomo”, „Piekielnej kuchni”, „Tańca z gwiazdami”, „Must be the music” i „Naszego nowe...

Polacy podbili Londyn

Na prestiżowej konferencji Finnovate jedną z głównych nagród zdobył serwis Valuto, założony przez twórców Internetowykantor.pl i Walutomat.pl.

Daily Dose of Beauty to nowy serwis, który podbija polski internet

4 tysiące blogerów, 30 tysięcy użytkowników i ponad 250 tysięcy odsłon miesięcznie – to statystyki nowej platformy zrzeszającej polskich autorów blogów.