Reklama

Jest złoto dla Polaków w Cannes

Jedną złotą statuetkę lwa i trzy brązowe dostały polskie agencje reklamowe na największym festiwalu reklamowym Cannes Lions. To może nie być koniec nagród.

Publikacja: 22.06.2016 14:49

Jest złoto dla Polaków w Cannes

Foto: materiały prasowe

Na trwającym od soboty we francuskim Cannes największym na świecie festiwalu reklamowym Polacy zdobyli pierwsze złoto: agencja PanGenerator została nagrodzona złotą statuetką w kategorii wzornictwo za pracę „Miara pokoju". To praca, która pojawiła się w Muzeum Powstania Warszawskiego z okazji 70. rocznicy zakończenia drugiej wojny światowej i 71. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego. Po płycie magnetycznej zsuwały się łuski od nabojów i układały się w liczby związane z Powstaniem Warszawskim i II wojną światową.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama