Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.06.2016 12:59 Publikacja: 23.06.2016 12:06
Foto: Fotorzepa/Dariusz Pisarek
Według CBOS wzrost liczby użytkowników internetu, bardzo dynamiczny w poprzedniej dekadzie, w zasadzie zastopował: w 2002 r. z internetu regularnie korzystało 17 proc. badanych, w 2006 r. - 31 proc., a 2010 r. 51 proc. Potem proces zaczął zdecydowanie spowalniać - w ciągu 5 lat pomiędzy 2011 i 2016 r. wzrost wyniósł już tylko 10 proc.
Wykluczenie cyfrowe niezmiennie dotyka przede wszystkim najstarszych: wśród osób powyżej 54 roku życia z internetu korzysta mniej niż połowa, a w grupie 65 lat i więcej – jedna czwarta. Dla porównania w grupie od 18 do 24 roku życia z internetu regularnie korzystają właściwie wszyscy respondenci CBOS w badaniu, a w grupie 25-34 - 94 proc.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas