Reklama

Rosną szanse na nagrody dla Polaków w Cannes

Już dziesięć nominacji do nagród dostały polskie agencje reklamowe na tegorocznej edycji festiwalu reklamowego Cannes Lions. Pierwszych laureatów w części kategorii jurorzy ogłoszą dziś wieczorem.

Aktualizacja: 20.06.2016 15:13 Publikacja: 20.06.2016 14:09

Rosną szanse na nagrody dla Polaków w Cannes

Foto: AFP

Pierwsze dwa dni festiwalu, czyli miniony weekend, nie wypadł dla polskich agencji specjalnie optymistycznie. Ogłoszono tzw. krótkie listy prac walczących o nagrody w aż sześciu kategoriach, ale były na nich tylko dwie prace z Polski: „Życie po śmierci" agencji Grey Group Poland (już wiadomo, że nagrody nie dostała) oraz kampania radiowa Akcja Animator zgłoszona przez agencję DDB & Tribal, a wymyślona dla Estrady Poznańskiej (te nagrody zostaną ogłoszone dziś wieczorem).

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama