Rosną szanse na nagrody dla Polaków w Cannes

Już dziesięć nominacji do nagród dostały polskie agencje reklamowe na tegorocznej edycji festiwalu reklamowego Cannes Lions. Pierwszych laureatów w części kategorii jurorzy ogłoszą dziś wieczorem.

Aktualizacja: 20.06.2016 15:13 Publikacja: 20.06.2016 14:09

Rosną szanse na nagrody dla Polaków w Cannes

Foto: AFP

Pierwsze dwa dni festiwalu, czyli miniony weekend, nie wypadł dla polskich agencji specjalnie optymistycznie. Ogłoszono tzw. krótkie listy prac walczących o nagrody w aż sześciu kategoriach, ale były na nich tylko dwie prace z Polski: „Życie po śmierci" agencji Grey Group Poland (już wiadomo, że nagrody nie dostała) oraz kampania radiowa Akcja Animator zgłoszona przez agencję DDB & Tribal, a wymyślona dla Estrady Poznańskiej (te nagrody zostaną ogłoszone dziś wieczorem).

Pozostało 80% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie