Reklama
Rozwiń

Rosną szanse na nagrody dla Polaków w Cannes

Już dziesięć nominacji do nagród dostały polskie agencje reklamowe na tegorocznej edycji festiwalu reklamowego Cannes Lions. Pierwszych laureatów w części kategorii jurorzy ogłoszą dziś wieczorem.

Aktualizacja: 20.06.2016 15:13 Publikacja: 20.06.2016 14:09

Rosną szanse na nagrody dla Polaków w Cannes

Foto: AFP

Pierwsze dwa dni festiwalu, czyli miniony weekend, nie wypadł dla polskich agencji specjalnie optymistycznie. Ogłoszono tzw. krótkie listy prac walczących o nagrody w aż sześciu kategoriach, ale były na nich tylko dwie prace z Polski: „Życie po śmierci" agencji Grey Group Poland (już wiadomo, że nagrody nie dostała) oraz kampania radiowa Akcja Animator zgłoszona przez agencję DDB & Tribal, a wymyślona dla Estrady Poznańskiej (te nagrody zostaną ogłoszone dziś wieczorem).

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama