Reklama
Rozwiń
Reklama

Anna Kryńska-Godlewska i Andrzej Dobosz nowymi kandydatami do rady nadzorczej Agory

Nowymi kandydatami do rady nadzorczej mediowej spółki są Anna Kryńska-Godlewska i Andrzej Dobosz zgłoszeni przez udziałowców o najwyższych pakietach akcji.

Aktualizacja: 17.06.2016 17:45 Publikacja: 17.06.2016 15:15

Anna Kryńska-Godlewska i Andrzej Dobosz nowymi kandydatami do rady nadzorczej Agory

Foto: Fotorzepa/Krzysztof Skłodowski

W przyszłym tygodniu udziałowcy Agory na WZA będą wybierać nową sześcioosobową radę nadzorczą. Wśród już zgłoszonych kandydatów cztery nazwiska nie są niespodzianką: Dariusz Formela, Wanda Rapaczynski, Andrzej Szlęzak i Tomasz Sielicki zasiadają w radzie obecnie.

Pojawiły się jednak także dwie nowe kandydatury. Pierwszą z nich zgłosiła spółka Agora-Holding (ma najwięcej, bo 34,77 proc. głosów na WZA Agory) i jest to Anna Kryńska-Godlewska, dyrektor inwestycyjna i członkini zarządu funduszu Media Development Investment Fund, który od niedawna jest właścicielem 11,22 proc. kapitału zakładowego Agory (oraz 8.26 proc. głosów na WZA). W MDIF Kryńska-Godlewska pracuje od 1997 roku, zanim trafiła tam, pracowała m.in. dla funduszu X NFI Foksal, Ciechu i w Banku Handlowym.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama