Aktualizacja: 17.06.2016 12:03 Publikacja: 17.06.2016 12:03
Foto: ROL
Jak policzyła firma Nielsen Audience Measurement, więcej widzów śledziło zmagania polskiej reprezentacji w TVP1: 7,93 mln. W kanałach Grupy Polsat (w Polsacie i Polsacie Sport, bo Nielsen nie bada Polsatu Sport 2 HD i Polsatu Sport 3 HD)oglądało go 6,42 mln widzów.
To jak dotąd rekord Euro 2016. Mecz Polska-Irlandia Północna łącznie obejrzało ponad 12 mln widzów.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas