Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 20.06.2016 16:09 Publikacja: 20.06.2016 16:09
Foto: 123rf.com
Najnowsze prognozy sieci domów mediowych ZOG głoszą, że w Polsce wydatki wzrosną w tym roku o 3,2 proc. do 6,94 mld zł, a globalnie: o 4,1 proc., do 537 mld dol. Jeszcze w marcu ZOG szacował nieco wyżej: zakładał wzrost rynku reklamowego w kraju o 3,5 proc., a na świecie: o 4,6 proc. ? Nie sprawdziły się optymistyczne prognozy z pierwszego kwartału. Wzrost krajowego PKB był wyraźnie niższy od oczekiwań, a w maju spadły także nastroje konsumenckie. Polskiemu rynkowi nie pomagają również Euro i Igrzyska Olimpijskie, które wpłyną głównie na sezonowość ? a nie na wzrost ? wydatków na reklamę w telewizji, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej – komentuje w raporcie Monika Bronowska, prezes ZenithOptimedia Group w Polsce. Globalnie igrzyska i Euro przyniosą w tym roku 3 mld dol. z reklam. - Jednak dynamika jego wzrostu będzie niższa o 0,4 pkt proc. z uwagi na sytuację gospodarczą w Ameryce Południowej – dodaje Monika Bronowska.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Najbardziej opiniotwórczym medium września została „Rzeczpospolita" z wynikiem 4,3 tys. odniesień w innych media...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Warner Bros. Discovery, właściciel CNN, a w Polsce TVN, kolejny raz w ciągu kilkunastu miesięcy jest na językach...
Martin Śliwa został uhonorowany tytułem dziennikarza roku branży techniki motoryzacyjnej: Trade Press Award 2025.
Po trzech kwartałach frekwencja w polskich kinach jest niższa niż rok temu. IV kwartał miał diametralnie zmienić...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Minimum 300 mln zł rocznie kosztować będzie państwo wdrożenie przepisów przyjętej przez rząd nowelizacji ustawy...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas