Reklama
Rozwiń
Reklama

Grupa Gremi zmierza w kierunku multimediów

Grupa Gremi Media stawia na rozwój nowych kanałów komunikacji z odbiorcami treści. Wydawca „Parkietu" i „Rzeczpospolitej" wzmacnia pozycję w segmencie e-wydań oraz zwiększa ekspozycję w zakresie treści wideo i oferty online.

Aktualizacja: 20.06.2016 07:01 Publikacja: 19.06.2016 20:47

Foto: Fotorzepa/Radek Pasterski

Kontrolowana przez giełdowe KCI Gremi Media sp. z o.o. jest większościowym udziałowcem GBC – wydawcy m.in. „Parkietu" i „Rzeczpospolitej", a także podmiotów zajmujących się dystrybucją treści elektronicznych, organizowaniem konferencji i szkoleń oraz oferujących usługi PR.

Miniony rok okazał się dla całej grupy bardzo dobry, zarówno pod względem poziomu i dynamiki przychodów, jak i wyniku operacyjnego. Przychody wyniosły 112 mln zł, czyli o 8 proc. więcej niż w 2014 r.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Zmiany w strukturze własności Gremi Media
Media
Kto przejmie właściciela TVN? Trzy oferty na Warner Bros Discovery na stole
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama