Reklama

Grupa Gremi zmierza w kierunku multimediów

Grupa Gremi Media stawia na rozwój nowych kanałów komunikacji z odbiorcami treści. Wydawca „Parkietu" i „Rzeczpospolitej" wzmacnia pozycję w segmencie e-wydań oraz zwiększa ekspozycję w zakresie treści wideo i oferty online.

Aktualizacja: 20.06.2016 07:01 Publikacja: 19.06.2016 20:47

Foto: Fotorzepa/Radek Pasterski

Kontrolowana przez giełdowe KCI Gremi Media sp. z o.o. jest większościowym udziałowcem GBC – wydawcy m.in. „Parkietu" i „Rzeczpospolitej", a także podmiotów zajmujących się dystrybucją treści elektronicznych, organizowaniem konferencji i szkoleń oraz oferujących usługi PR.

Miniony rok okazał się dla całej grupy bardzo dobry, zarówno pod względem poziomu i dynamiki przychodów, jak i wyniku operacyjnego. Przychody wyniosły 112 mln zł, czyli o 8 proc. więcej niż w 2014 r.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama