Reklama
Rozwiń
Reklama

Grupa Gremi zmierza w kierunku multimediów

Grupa Gremi Media stawia na rozwój nowych kanałów komunikacji z odbiorcami treści. Wydawca „Parkietu" i „Rzeczpospolitej" wzmacnia pozycję w segmencie e-wydań oraz zwiększa ekspozycję w zakresie treści wideo i oferty online.

Aktualizacja: 20.06.2016 07:01 Publikacja: 19.06.2016 20:47

Foto: Fotorzepa/Radek Pasterski

Kontrolowana przez giełdowe KCI Gremi Media sp. z o.o. jest większościowym udziałowcem GBC – wydawcy m.in. „Parkietu" i „Rzeczpospolitej", a także podmiotów zajmujących się dystrybucją treści elektronicznych, organizowaniem konferencji i szkoleń oraz oferujących usługi PR.

Miniony rok okazał się dla całej grupy bardzo dobry, zarówno pod względem poziomu i dynamiki przychodów, jak i wyniku operacyjnego. Przychody wyniosły 112 mln zł, czyli o 8 proc. więcej niż w 2014 r.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama