Rynek artykułów luksusowych w Chinach zmalał w 2022 r. o 10 proc. po pięciu latach wzrostu. To skutek długich lockdownów w walce z wirusem. Zniesienie ogra...
Z okazji Walentynek sieci handlowe mają dla swoich klientów propozycje od „romantycznego” hot doga, poprzez makaron w kształcie serca aż po możliwość przep...
Answear.com podpisał umowę warunkową na nabycie marek Sneakerstudio i PRM, mocnych graczy w sprzedaży odzieży i obuwia streetwear w Europie Środkowo-Wschod...
W programie lojalnościowym Biedronki można podawać numer telefonu, jeżeli zapomni się karty czy telefonu z aplikacją. Okazuje się jednak, że lepiej tego ni...
W 2022 r. produkcja dużego sprzętu spadła ilościowo 15 proc., do 25,8 mln. To efekt spowolnienia w wydatkach konsumpcyjnych w całej Europie, eksport spadł...
W 2022 r. produkcja dużego AGD w krajowych fabrykach spadła w ujęciu ilościowym o 15 proc., a eksport o 13 proc. Polska nadal jest jednak jego największym...
Nestle będzie musiało jeszcze w tym roku podnieść ceny swoich produktów spożywczych, aby zrekompensować wyższe koszty produkcji, których nie może jeszcze t...
W 2022 roku Ukraina broniąca się przed rosyjską agresją, niszczona i atakowana, rozszerzyła międzynarodowe rynki zbytu swoich produktów rolnych o 12 państw.
Wzrost kosztów przygniata firmy, które zmniejszają wagę produktów, by uniknąć podwyżek. Mogą to robić, ponieważ większość klientów i tak nie czyta etykiet,...
Tureckie przychody z turystyki doszły w 2022 r. do rekordowych 46,3 mld dolarów, a jednocześnie deficyt bilansu handlowego skoczył do ponad 109 mld. To sku...
W 12 lat zniknęła niemal co trzecia, a tempo ich zamykania przyspieszyło. Tracą klientów na rzecz internetu, ale też sklepów spożywczych. Tylko Biedronka s...
Władze Barcelony ogłosiły całkowity zakaz w mieście tzw. dark stores, lokali przerabianych na magazyny artykułów żywnościowych do szybkiego rozprowadzania...