Reklama
Rozwiń
Reklama

Sieć handlowa chce mieć własne stacje benzynowe. Konkurencja dla Orlenu?

Sieć sklepów Dino nie porzuciła pomysł uruchomienia własnych stacji paliw. Ostatnie posunięcia wskazują, że właściciel ponad 2,3 tys. supermarketów chce uruchamiać własne stacje benzynowe – pisze portal Wiadomości Handlowe.

Publikacja: 25.10.2023 10:32

Sieć sklepów Dino nie porzuciła pomysł uruchomienia własnych stacji paliw

Sieć sklepów Dino nie porzuciła pomysł uruchomienia własnych stacji paliw

Foto: Bloomberg

Serwis sugeruje, że firma ma większe ambicje i chce ruszyć z własną siecią stacji tankowania paliw. Wskazywać może na to fakt, iż firma poszukuje obecnie specjalisty ds. paliw w Dino.

Z opisu oferty wynika, że Dino szuka kogoś kto zajmie się projektami dotyczącymi rozwoju sieci Dino w obszarze stacji paliw, nadzorem nad bezpiecznym funkcjonowaniem stacji i monitorowaniem płatności użytkowników. To może sugerować, że firma chce otworzyć stacje np. przy swoich wszystkich centrach dystrybucyjnych.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Centra handlowe wciąż tracą klientów
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Handel
Betonowe blokady i monitoring: tak wyglądają jarmarki bożonarodzeniowe w Niemczech
Handel
Sprzedaż detaliczna w październiku w górę. Są nowe dane GUS
Handel
Polacy mają gest na Święta. Wzrostem wydatków przebiją zachodnich Europejczyków
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama