Deutsche Telekom, który publikuje jutro (8 sierpnia) wyniki za II kwartał 2013 r. sprzeda spółkę zależną Scout24 na rzecz niemieckiej grupy medialnej Axel Springer – podaje agencja Bloomberg. Wartość transakcji, w której właściciela zmieni grupa serwisów e-commerce to według nieoficjalnych informacji 2 mld euro.
Scout24 jest właścicielem 9 marek, pod którymi działają lub działały internetowe platformy informacyjno-transakcyjne ułatwiające dostęp do popularnych rynków i usług: ImmobilienScout24, AutoScout24, FriendScout24, Scout24 Services, FinanceScout24, JobScout24, TravelScout24, Local24, Scout24 Mobile Applications.
Cztery główne segmenty Scout24 to nieruchomości, finanse, samochody i społeczności.
W prezentacji o sobie firma podała, że ma 14 mln unikalnych użytkowników. Działa także w Polsce.
Wczoraj o sfinalizowaniu transakcji sprzedaży swojej platformy Marketplanet poinformowała Grupa TP (Orange Polska). Polski telekom otrzymał za nią 16 mln zł.