Jaka odpowiedzialność internetowego przedsiębiorcy za treści cyfrowe
Magdalena Kogut-Czarkowska
Wiele firm musi na nowo rozważyć ryzyko związane z działalnością w sieci. Projekt ustawy o prawach konsumenta może przynieść wiele niespodzianek dla szeroko rozumianej branży internetowej i komputerowej. Powodem jest wprowadzenie nowych zasad odpowiedzialności za dostarczanie treści cyfrowych. Jakie skutki może to mieć dla przedsiębiorców?
http://archiwum.rp.pl/artykul/1239541-Jaka-odpowiedzialnosc-internetowego-przedsiebiorcy-za-tresci-cyfrowe.html (dostęp płatny)
Zakupy żywności podbijają sieć
Piotr Mazurkiewicz
Już co czwarty użytkownik sieci choć raz kupił artykuły spożywcze w e-sklepie. W ciągu roku liczba dokonujących takich transakcji niemal się podwoiła. – Ci e-przedsiębiorcy, którzy chcą odnieść sukces, powinni przyłożyć dużą wagę do jakości obsługi e-klientów. Internauci chcą mieć jasną informację, kiedy nastąpi dostawa, czy sklep zapewnia im najlepsze i najświeższe produkty, co mają zrobić, gdy jakiegoś z nich zabraknie – mówi Patrycja Sass-Staniszewska z Izby Gospodarki Elektronicznej.
http://archiwum.rp.pl/artykul/1239738-Zakupy-zywnosci-podbijaja-siec.html (dostęp płatny)