Reklama

Facebook zyskuje nowe uprawnienia w zakresie danych osobowych użytkowników

Portal będzie mógł wykorzystywać dane o lokalizacji użytkowników do celów komercyjnych.

Publikacja: 19.11.2014 20:19

Facebook zyskuje nowe uprawnienia w zakresie danych osobowych użytkowników

Foto: www.sxc.hu

Facebook zmienił swoją politykę prywatności. Dzięki temu automatycznie dostosuje reklamy, także te regionalne, do aktualnego miejsca pobytu użytkownika.

Reklamodawcy będą również otrzymywali informacje na temat płatności wykonywanych przez użytkowników za pośrednictwem serwisu.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Sądy i trybunały
Plan ministra Żurka na reaktywację KRS. Konstytucjonalista: nielegalne działanie
Nieruchomości
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok ws. zasiedzenia służebności przesyłu
Dobra osobiste
Tekst Onetu o Grand Hotelu. Są szczegóły procesu Karola Nawrockiego przeciwko portalowi
Prawo w Polsce
Karol Nawrocki chce zmienić ustrój. Są nieoficjalne informacje o nowej konstytucji
Podatki
Od anonimowych donejtów trzeba płacić podatek. Fiskus bez litości dla streamerów
Reklama
Reklama