Facebook zyskuje nowe uprawnienia w zakresie danych osobowych użytkowników

Portal będzie mógł wykorzystywać dane o lokalizacji użytkowników do celów komercyjnych.

Publikacja: 19.11.2014 20:19

Facebook zyskuje nowe uprawnienia w zakresie danych osobowych użytkowników

Foto: www.sxc.hu

Facebook zmienił swoją politykę prywatności. Dzięki temu automatycznie dostosuje reklamy, także te regionalne, do aktualnego miejsca pobytu użytkownika.

Reklamodawcy będą również otrzymywali informacje na temat płatności wykonywanych przez użytkowników za pośrednictwem serwisu.

Pozostało 93% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Konsumenci
Pozew grupowy oszukanych na pompy ciepła. Sąd wydał zabezpieczenie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Sądy i trybunały
Dr Tomasz Zalasiński: W Trybunale Konstytucyjnym gorzej już nie będzie
Konsumenci
TSUE wydał ważny wyrok dla frankowiczów. To pokłosie sprawy Getin Banku
Nieruchomości
Właściciele starych budynków mogą mieć problem. Wygasają ważne przepisy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Prawo rodzinne
Przy rozwodzie z żoną trzeba się też rozstać z częścią krów