Facebook zyskuje nowe uprawnienia w zakresie danych osobowych użytkowników

Portal będzie mógł wykorzystywać dane o lokalizacji użytkowników do celów komercyjnych.

Publikacja: 19.11.2014 20:19

Facebook zyskuje nowe uprawnienia w zakresie danych osobowych użytkowników

Foto: www.sxc.hu

Facebook zmienił swoją politykę prywatności. Dzięki temu automatycznie dostosuje reklamy, także te regionalne, do aktualnego miejsca pobytu użytkownika.

Reklamodawcy będą również otrzymywali informacje na temat płatności wykonywanych przez użytkowników za pośrednictwem serwisu.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sądzie i w urzędzie
Nowa funkcja w mObywatelu. Przyda się na starość
Prawo drogowe
Trudniej będzie zdać egzamin na prawo jazdy. Wchodzi w życie "prawo Klimczaka"
Praca, Emerytury i renty
Część seniorów dostanie w lipcu dwa przelewy. Zasady wypłaty renty wdowiej
Edukacja i wychowanie
Jakie są najlepsze uczelnie w Polsce? Opublikowano ranking Perspektywy 2025
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców