Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.05.2020 11:41 Publikacja: 20.05.2020 11:32
Foto: Adobe Stock
W czasie epidemii ponad połowa firm nie była przygotowana na to, że aktywność konsumentów przeniosła się głównie do sieci. Większość z nich chce to jednak nadrobić. Najszybciej do nowej rzeczywistości przystosowali się mali przedsiębiorcy. W najbliższym czasie aktywniejsze działania online planuje 62,5 proc. - wynika z badania Krajowego Rejestru Długów.
Spośród ankietowanych tylko 5 proc. może w pełni prowadzić działalność za pośrednictwem internetu, częściowo - już 46 proc. Najlepiej pod tym względem przygotowani są mikroprzedsiębiorcy (ponad 48 proc.). Najwięcej do zrobienia mają z kolei średnie firmy, z których tylko co trzecia może obecnie przynajmniej w pewnym stopniu funkcjonować w internetowej rzeczywistości.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Przedsiębiorcy za Odrą obawiają się, że ewentualne wprowadzenie poboru dodatkowo zmniejszy dostępność siły roboc...
Amerykański Senat i Izba Reprezentantów przegłosowały „Big Beautiful Bill” Trumpa, branża logistyczna ostrzega p...
Fundacje rodzinne stają się coraz popularniejszym narzędziem dla polskich przedsiębiorców oraz rodzin biznesowyc...
Microsoft zwolni około 9000 pracowników. Ta zmiana dotknie około 4 proc. globalnej siły roboczej spółki w różnyc...
Del Monte Foods, 138-letnia firma najlepiej znana z konserwowanych owoców i warzyw, ogłosiła upadłość i poszukuj...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas