- Rozpoczęliśmy już druk materiałów reklamowych, opakowań, instrukcji oraz produkcję gadżetów reklamowych na potrzeby zbliżającej się premiery „Wiedźmina 2". Za miesiąc, w tłoczniach Sony w Austrii zaczniemy tłoczenie gry w wersji na PC-ta – mówi Michał Kiciński, prokurent Optimusa i jeden z dwóch założycieli CD Projektu (za jego pośrednictwem giełdowa spółka działa na rynku gier wideo). Wrócił w piątek do władz Optimusa po kilkumiesięcznej przerwie. – Będę odpowiadał za wszelkie działania związane ze wsparciem sprzedaży i budową wizerunku „Wiedźmina 2" w mediach – przedstawia swoje nowe obowiązki.

Optimus na majową premierę chce przygotować blisko milion kopii „Wiedźmina". Liczba obejmuje również elektroniczne wersje gry, które sprzedawane będą za pośrednictwem specjalistycznych serwisów internetowych, w tym należącego do Optimusa GOG.com. – Na polski rynek chcemy wypuścić 210 tys. egzemplarzy, w tym 10 tys. to będzie edycja kolekcjonerska – twierdzi Kiciński. Produkt ukaże się równocześnie w 11 wersjach językowych, w tym japońskiej i chińskiej.

Konsekwentnie nie zdradza, kiedy można się spodziewać premiery „Wiedźmina 2" w wersji na konsolę Xbox 360 i PS III. – Myślę, że naszą strategię w tym obszarze będziemy mogli przedstawić w ciągu półtora do dwóch miesięcy po premierze wersji na PC – mówi.

Zwraca uwagę, że jego prokura została ustanowiona na pół roku. – W tym czasie będą odpowiadał za premierę naszych dwóch najważniejszych produktów, które szykujemy na ten rok. Jednym z nich jest będzie „Wiedźmin 2" w wersji na PC – podsumowuje Kiciński.