Konsument bardziej smart

Konsumenci kupujący w internecie potrzebują centrów handlowych już tylko do przymiarek.

Publikacja: 02.06.2015 22:00

W kolejnych sektorach ryku handlowego rośnie znaczenie zjawiska smart shoppingu - chodzi zwłaszcza o

W kolejnych sektorach ryku handlowego rośnie znaczenie zjawiska smart shoppingu - chodzi zwłaszcza o sprzedaż odzieży, elektroniki, ale także żywności.

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

Artykuł dostępny tylko dla e-prenumeratorów "Rzeczpospolitej"

Oferta promocyjna
dostęp do treści rp.pl już od 9,90 zł za pierwszy miesiąc!

Wybierz najkorzystniejszą ofertę i zyskaj dostęp do najważniejszych tekstów rp.pl z sekcji: Wydarzenia, Ekonomia, Prawo, Plus Minus; w tym ekskluzywnych tekstów publikowanych wyłącznie na rp.pl.

Dostęp do treści rp.pl - pakiet podstawowy nie zawiera wydania elektronicznego „Rzeczpospolitej”, archiwum tekstów, treści pochodzących z tygodników prawnych, aplikacji mobilnej i dodatków dla prenumeratorów.

Rynek pracy
Polacy wracają do kraju. Największa fala powrotów od czasu wejścia do UE
Materiał Promocyjny
ŠKODA ENYAQ iV. Wszechstronny elektryczny SUV dla firm
Advertisement
Biznes
Samochody zdrożeją nawet o jedną czwartą. Nowego i tak nie kupisz prędko
Banki
mBank bliżej ugód z frankowiczami? Kogo najbardziej obciążą koszty
Nieruchomości mieszkaniowe
Hamowanie w całym kraju. To koniec deweloperskiego boomu?
Materiał Promocyjny
Stylowy mężczyzna nosi się na luzie
Ubezpieczenia
Powoli rośnie liczba uczestników PPK, szybciej ich aktywa
TEN PIERWSZY RAZ
Lexus NX: Nowy, lepszy, przyciągający wzrok