Co nowego w reklamie wyrobów medycznych? Podstawowe zmiany

Trudno planować kampanie marketingowe wyrobów medycznych bez wytycznych organu nadzoru.

Publikacja: 19.12.2023 02:00

Co nowego w reklamie wyrobów medycznych? Podstawowe zmiany

Foto: Adobe Stock

Nie bez powodu mówi się, że reklama jest dźwignią handlu – to podstawowy sposób komunikowania się przedsiębiorcy z klientem i informowania o swych produktach. Nie można ich jednak reklamować dowolnie. Reklama niektórych jest ściśle regulowana. Są wśród nich wyroby medyczne – dla których od stycznia 2023 (a w pewnym zakresie od czerwca 2023) obowiązują zupełnie nowe zasady reklamy. Były przedmiotem wielu dyskusji, również dlatego, że wymusiły na reklamodawcach przyjęcie nowego podejścia do tworzenia reklam. Podsumowujemy najważniejsze regulacje dla „nowej” reklamy wyrobów medycznych.

Pozostało 92% artykułu

Treść dostępna jest dla naszych prenumeratorów!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach e-prenumeraty Rzeczpospolitej. Korzystaj z nieograniczonego dostępu i czytaj swoje ulubione treści w serwisie rp.pl i e-wydaniu.

Prawo karne
CBA zatrzymało znanego adwokata. Za rządów PiS reprezentował Polskę
Spadki i darowizny
Poświadczenie nabycia spadku u notariusza: koszty i zalety
Podatki
Składka zdrowotna na ryczałcie bez ograniczeń. Rząd zdradza szczegóły
Ustrój i kompetencje
Kiedy można wyłączyć grunty z produkcji rolnej
Sądy i trybunały
Sejm rozpoczął prace nad reformą TK. Dwie partie chcą odrzucenia projektów