Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 07:25 Publikacja: 25.11.2023 12:32
Z platformy X uciekają najwięksi reklamodawcy
Foto: Bloomberg
Platforma internetowa X może do końca roku stracić nawet 75 mln dolarów przychodów z reklam. „The New York Times” podał, że dziesiątki dużych firm tymczasowo zawiesiło swoje kampanie marketingowe na platformie X. Ponad 200 firm takich jak Airbnb, Amazon, Coca-Cola i Microsoft na razie zaprzestało wyświetlania reklam w X lub rozważa całkowite zaprzestanie reklamowania się na tej platformie po tym jak w zeszłym tygodniu Elon Musk zatwierdził antysemicki post na platformie. To skłoniło kilka dużych firm, w tym Walt Disney i Warner Bros. Discovery, do natychmiastowego wstrzymania reklam w serwisie zwanym wcześniej jako Twitterem. „The New York Times” pisze również, że X ogłosił w piątek, że planowane przychody z reklam w wysokości 11 mln dolarów są bardzo niepewne.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Raport BloombergNEF ujawnia, że banki wciąż więcej inwestują w paliwa kopalne niż w czystą energię. USA i Chiny...
Indeks Nasdaq Biotechnology od kwietnia urósł o jedną czwartą. Natomiast na GPW branża nadal jest w niełasce. Na...
Do około 13 mln gospodarstw domowych w Polsce ma trafić broszura informująca, jak zachować się w razie zagrożeń,...
Donald Trump podpisał miliardowe porozumienia z Wielką Brytanią, Polska inwestuje rekordowe 4 mld zł w cyberbezp...
Roskosmos chwali się, że testuje już konkurenta Starlinka. I że system niskoorbitalnych satelitów pojawi się na...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas