Brazylia atrakcyjna dla polskich firm

Brazylia, jako największy kraj Ameryki Łacińskiej i piąte pod względem liczby ludności państwo świata, może być dla polskich firm szukających nowych możliwości zagranicznej ekspansji bramą do pozostałych krajów regionu.

Publikacja: 12.09.2022 15:15

Brazylia atrakcyjna dla polskich firm

Foto: Adobe Stock

O tym, jakie możliwości rozwoju daje przedsiębiorcom brazylijski rynek, a zarazem z jakimi problemami powinny się liczyć działające tam firmy, będzie można dowiedzieć się na seminarium „Doing Business in Brasil”, organizowanym przez Polsko-Portugalską Izbę Gospodarczą (PPCC) w środę 14 września. Wydarzenie odbywa się w ramach obchodów 200-lecia niepodległości Brazylii.

Ten obiecujący, ale trudny rynek z jednej strony oferuje polskim firmom spore możliwości, ale z drugiej wymaga bardzo dobrego rozpoznania i solidnego przygotowania. m.in. ze względu na odległość, skomplikowane procedury administracyjne i zróżnicowany w zależności od regionu system podatkowy. Pożądana jest także znajomość języka portugalskiego, którym jako jedynym posługuje się duża część tamtejszych przedsiębiorców. Przedsiębiorcom pomaga PPCC, która organizuje dwa razy w roku misje biznesowe dla polskich firm zainteresowanych rozwojem eksportu lub inwestycjami. Misje są nakierowane na organizację spotkań B2B z potencjalnymi brazylijskimi partnerami handlowymi, w ich siedzibach.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Biznes
Ogromna inwestycja Microsoftu w Europie. Koncern składa obietnicę
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne