Reklama
Rozwiń

Brazylia atrakcyjna dla polskich firm

Brazylia, jako największy kraj Ameryki Łacińskiej i piąte pod względem liczby ludności państwo świata, może być dla polskich firm szukających nowych możliwości zagranicznej ekspansji bramą do pozostałych krajów regionu.

Publikacja: 12.09.2022 15:15

Brazylia atrakcyjna dla polskich firm

Foto: Adobe Stock

O tym, jakie możliwości rozwoju daje przedsiębiorcom brazylijski rynek, a zarazem z jakimi problemami powinny się liczyć działające tam firmy, będzie można dowiedzieć się na seminarium „Doing Business in Brasil”, organizowanym przez Polsko-Portugalską Izbę Gospodarczą (PPCC) w środę 14 września. Wydarzenie odbywa się w ramach obchodów 200-lecia niepodległości Brazylii.

Ten obiecujący, ale trudny rynek z jednej strony oferuje polskim firmom spore możliwości, ale z drugiej wymaga bardzo dobrego rozpoznania i solidnego przygotowania. m.in. ze względu na odległość, skomplikowane procedury administracyjne i zróżnicowany w zależności od regionu system podatkowy. Pożądana jest także znajomość języka portugalskiego, którym jako jedynym posługuje się duża część tamtejszych przedsiębiorców. Przedsiębiorcom pomaga PPCC, która organizuje dwa razy w roku misje biznesowe dla polskich firm zainteresowanych rozwojem eksportu lub inwestycjami. Misje są nakierowane na organizację spotkań B2B z potencjalnymi brazylijskimi partnerami handlowymi, w ich siedzibach.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Niemiecki biznes boi się poboru. A co w Polsce?
Biznes
Ustawa Trumpa, obawy firm transportowych, biznes przeciw unijnym regulacjom AI
Biznes
Fundacja rodzinna, czyli międzypokoleniowy skarbiec
Biznes
Microsoft zwolni 9000 pracowników, bo inwestuje w sztuczną inteligencję
Biznes
Del Monte ogłosiło upadłość. Klienci odwrócili się od konserwowanej żywności