Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.07.2025 14:28 Publikacja: 27.04.2022 21:00
Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz
Firma Dataplace.ai, specjalizująca się w analizie potencjału lokalizacji m.in. punktów sprzedaży, zbadała ruch w otoczeniu dziesięciu placówek Poczty Polskiej (PP). Do testu wybrała te same obiekty (wszystkie znajdowały się w miastach: Warszawa, Kraków, Wrocław, Lublin), które poddała analizie w 2017 r. Okazało się, że w ciągu pięciu lat w każdej z tych placówek nastąpiły gigantyczne spadki odwiedzin.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Minister cyfryzacji zapowiedział działania po skandalicznych wpisach Groka, chatbota Elona Muska, działającego n...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Dwie największe firmy rybackie Rosji dostały zakaz połowów na wodach Norwegii. Kutry i trawlery nie mogą też zaw...
Już obaj odwołani z rad nadzorczych ZE PAK i Cyfrowego Polsatu synowie miliardera cofnęli sądowe pozwy o unieważ...
Polska nieprzygotowana na zagrożenia ze strony dronów, Unia Europejska kontynuuje negocjacje z administracją Don...
Drugi kwartał 2025 r. przyniósł kinom w Polsce wzrost frekwencji. Jednak nie na tyle duży, aby wyrównać stratę z...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas