Firma Peloton, że swoimi drogimi rowerami fitness, była jednym wygranych pandemii.
Wielu klientów zamkniętych studiów fitness kupiło do domu te dość drogie rowery treningowe. Popyt był tak duży, że klienci musieli czekać na rowery tygodniami.
Wydawało się, że firma jest i pozostanie na fali jeszcze długo. Jednak szybko okazało się, że to krótkotrwały sukces – popyt na sprzęt spadł gwałtownie po zniesieniu lockdownu. Teraz firma usiłuje wygrzebać się z poważnych kłopotów finansowych. Barry McCarthy, były dyrektor finansowy Spotify i Netflix, zostanie jej nowym prezesem i będzie usiłował wyciągnąć ją z tych kłopotów.
John Foley – założyciel firmy i jej prezes od 2011 roku - zostanie jednak w zarządzie firmy – informuje dziennik „The Wall Street Journal”.
Czytaj więcej
Peloton to coś więcej niż tylko zaawansowany rower stacjonarny. To sieć społecznościowa fanatyków kolarstwa. Właśnie temu marka zawdzięcza swój sukces.