Gino Rossi mocno poprawia marże

Obuwniczo-odzieżowa grupa zanotowała w lipcu niewielki wzrost sprzedaży, podobnie jak w poprzednich miesiącach, ale za to znowu wyraźnie poprawiła marże brutto.

Publikacja: 03.08.2016 14:03

Gino Rossi w lipcu miało, 19,1 mln zł skonsolidowanych przychodów detalicznych, o 1 proc. więcej niż rok temu. Podobnie jak w czerwcu także w lipcu nieco lepiej poradził sobie segment odzieżowy (marka Simple), który zwiększył sprzedaż o 4 proc., do 7,1 mln zł. Obuwniczy biznes (marka Gino Rossi) poprawił się o 2 proc., do 12,5 mln zł (licząc od marca do grudnia powierzchnia sieci obuwniczej ma urosnąć o 2,5 proc., odzieżowej o 9,5 proc.).

Narastająco od początku roku łączne przychody detaliczne spółki urosły o 1 proc., do 148,1 mln zł. zł: w obuwniczym biznesie urosły o 1 proc., do 91,8 mln zł, zaś w odzieżowym są takie same jak rok temu i wyniosły 56,3 mln zł.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Kto inwestuje w Rosji? Nikt. Prezes Sbierbanku alarmuje
Biznes
Chińskie firmy medyczne wykluczone z dużych unijnych przetargów
Biznes
Trump ostrożny ws. Iranu. Europejska produkcja zbrojeniowa, Rosja na krawędzi kryzysu
Biznes
Europa musi produkować pięć razy więcej broni, by stawić czoło Rosji
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Biznes
Bioróżnorodność wymaga coraz większej uwagi