Gino Rossi mocno poprawia marże

Obuwniczo-odzieżowa grupa zanotowała w lipcu niewielki wzrost sprzedaży, podobnie jak w poprzednich miesiącach, ale za to znowu wyraźnie poprawiła marże brutto.

Publikacja: 03.08.2016 14:03

Gino Rossi w lipcu miało, 19,1 mln zł skonsolidowanych przychodów detalicznych, o 1 proc. więcej niż rok temu. Podobnie jak w czerwcu także w lipcu nieco lepiej poradził sobie segment odzieżowy (marka Simple), który zwiększył sprzedaż o 4 proc., do 7,1 mln zł. Obuwniczy biznes (marka Gino Rossi) poprawił się o 2 proc., do 12,5 mln zł (licząc od marca do grudnia powierzchnia sieci obuwniczej ma urosnąć o 2,5 proc., odzieżowej o 9,5 proc.).

Narastająco od początku roku łączne przychody detaliczne spółki urosły o 1 proc., do 148,1 mln zł. zł: w obuwniczym biznesie urosły o 1 proc., do 91,8 mln zł, zaś w odzieżowym są takie same jak rok temu i wyniosły 56,3 mln zł.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Aktywa oligarchów trafią do firm i osób w Unii poszkodowanych przez rosyjski reżim
Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne