Aktualizacja: 29.09.2016 23:14 Publikacja: 29.09.2016 22:58
Foto: Fotorzepa/Bartosz Jankowski
Za konsekwentne realizowanie strategii ekspansji zagranicznej, w tym przejęcia rozpoznawalnych na Zachodzie marek – tak kapituła konkursu Emerging Market Champions uzasadniła przyznanie tegorocznej nagrody czempiona Amice Wronki.
To już trzecia edycja konkursu organizowanego przez Fundację Kronenberga, działającą przy banku Citi Handlowy. Ma ona na celu promowanie polskich spółek, które z sukcesem rozwijają się na zagranicznych rynkach (w poprzednich latach nagrody trafiły do KGHM i Grupy Nowy Styl), ale też demonstrowanie, że Polska jest atrakcyjnym rynkiem dla firm zagranicznych.
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas