Emerging Market Champions. Amica eksportowym czempionem

Polskie spółki potrafią podbijać zagraniczne rynki nawet w niesprzyjającym otoczeniu. Przykładem jest Amica Wronki.

Aktualizacja: 29.09.2016 23:14 Publikacja: 29.09.2016 22:58

Emerging Market Champions. Amica eksportowym czempionem

Foto: Fotorzepa/Bartosz Jankowski

Za konsekwentne realizowanie strategii ekspansji zagranicznej, w tym przejęcia rozpoznawalnych na Zachodzie marek – tak kapituła konkursu Emerging Market Champions uzasadniła przyznanie tegorocznej nagrody czempiona Amice Wronki.

To już trzecia edycja konkursu organizowanego przez Fundację Kronenberga, działającą przy banku Citi Handlowy. Ma ona na celu promowanie polskich spółek, które z sukcesem rozwijają się na zagranicznych rynkach (w poprzednich latach nagrody trafiły do KGHM i Grupy Nowy Styl), ale też demonstrowanie, że Polska jest atrakcyjnym rynkiem dla firm zagranicznych.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca