Emerging Market Champions. Amica eksportowym czempionem

Polskie spółki potrafią podbijać zagraniczne rynki nawet w niesprzyjającym otoczeniu. Przykładem jest Amica Wronki.

Aktualizacja: 29.09.2016 23:14 Publikacja: 29.09.2016 22:58

Emerging Market Champions. Amica eksportowym czempionem

Foto: Fotorzepa/Bartosz Jankowski

Za konsekwentne realizowanie strategii ekspansji zagranicznej, w tym przejęcia rozpoznawalnych na Zachodzie marek – tak kapituła konkursu Emerging Market Champions uzasadniła przyznanie tegorocznej nagrody czempiona Amice Wronki.

To już trzecia edycja konkursu organizowanego przez Fundację Kronenberga, działającą przy banku Citi Handlowy. Ma ona na celu promowanie polskich spółek, które z sukcesem rozwijają się na zagranicznych rynkach (w poprzednich latach nagrody trafiły do KGHM i Grupy Nowy Styl), ale też demonstrowanie, że Polska jest atrakcyjnym rynkiem dla firm zagranicznych.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes
Demograficzne wyzwania Polski: dzietność, migracje i przyszłość gospodarki
Biznes
Dodatkowe 26 mld zł na obronność zatwierdzone. Zgoda KE dla Polski
Biznes
Adam Bodnar i Leszek Balcerowicz na konferencji TEP
Biznes
Komputronik pozyskał inwestora. Kurs szybuje
Biznes
Jak obniżyć ceny mieszkań? Cła na nawozy i plan podatkowy Trumpa