Biedronka ma już w Polsce 1410 sklepów i pod względem obrotów jest największą siecią handlową w kraju, ale liczba placówek cały czas szybko rośnie. - Do końca 2012 roku przewidujemy posiadanie 2000 sklepów, a także planujemy w latach 2010 – 2012 inwestycje w wysokości 900 mln euro – mówi Pedro Pereira da Silva, dyrektor generalny Jeronimo Martins Dystrybucja.

Portugalska grupa w tym okresie planuje inwestycje na poziomie 1,3 mld euro. Tempo inwestycji nie spada od lat, a efekty widać po wynikach. Po trzech kwartałach przychody Biedronki wzrosły o ponad 33 proc., do 11,7 mld zł. Jeronimo Martins poprawiło je o 5,8 proc. do 5,3 mld euro, a zysk operacyjny wzrósł 12,6 proc. Tak wysoki wzrost okazał się możliwy nawet mimo obserwowanego znaczącego spadku dynamiki rynku handlowego.