Firma poinformowała w komunikacie, że pierwsze wydanie znajdzie się w hipermarketach Tesco w poniedziałek. Będzie kwartalnikiem, pierwszy numer liczy 148 stron a jego cena to 4,99 zł. Posiadacze kart programu lojalnościowego Clubcard zapłacą tylko 1 grosz. W wydaniu znajdą się informacje o modzie, gotowaniu, ale także motoryzacji czy podróżach. Tesco wydaje już taki magazyn w Wielkiej Brytanii, a jego nakład to 2 mln sztuk.

– Wybraliśmy innowacyjne narzędzie budowania relacji z konsumentem, jakim jest custom publishing, jeszcze nie doceniany obszar na polskim rynku – mówi Monika Jędrzejczyk redaktor prowadząca Tesco Magazynu.

Nie jest to pierwsza firma wydająca własne pismo. W sklepach Biedronki od dawna można kupić tygodnik Kropka TV. Początkowo składał się głównie z programu telewizyjnego, teraz jest rozbudowany także o wiele innych informacji jak porady dotyczące zdrowia, prowadzeniu domu czy finansom. W sierpniu 2010 r. wydająca go firma Concept Publishing Polska podała, że nakład wzrósł z 200-250 tys. do 450 tys. egzemplarzy tygodniowo. Firma podała także, że wcześniej nakład sprzedawał się niemal w całości. Pismo kosztuje 1,69 zł. Magazyny dla swoich klientów wydaje też wiele innych firm choćby kosmetycznych czy motoryzacyjnych.