Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.07.2025 10:56 Publikacja: 08.02.2023 16:06
Foto: Bloomberg
W londyńskim sądzie odbyła się wymiana argumentów Lidla i Tesco w związku z pozwem złożonym przez niemiecką sieć w 2020 roku. Spór dotyczy faktu, że brytyjski gigant handlu detalicznego postanowił promować swój program rabatowy „Clubcard Prices” za pomocą żółtego koła na niebieskim tle z wpisanym wewnątrz hasłem „clubcard prices”. Rabaty mają zachęcić klientów do zapisywania się do programu lojalnościowego Tesco.
Użycie takiej komunikacji graficznej przez Tesco nie spodobało się Lidlowi, którego logo to żółte koło w czerwonej obwódce na niebieskim tle. W koło wpisana jest nazwa sieci. Zdaniem niemieckiego dyskontera Tesco postanowiło skopiować jego znak towarowy i zasugerować w ten sposób klientom, że ceny w brytyjskiej sieci są porównywalne do tych w Lidlu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Prezydent USA Donald Trump napisał w liście do kanadyjskiego premiera Marka Carneya, że 1 sierpnia może nałożyć...
Wartość importu odzieży z Chin do Stanów Zjednoczonych spadła w maju do najniższego miesięcznego poziomu od 22 l...
Donald Trump zapowiedział we wtorek, że nałoży 50-procentowe cło na całą miedź importowaną do USA. Nie sprecyzow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas