Polagra Food ma konkurencję w stolicy

9 kwietnia 2014 roku rozpoczną się pierwsze Międzynarodowe Targi Żywności World Food Warsaw. Mają stać się cykliczną imprezą w Warszawie.

Publikacja: 14.02.2014 11:14

Organizatorem World Food Warsaw jest Lentewenc,  spółka córka ITE Group, światowego giganta w branży targowej i konferencyjnej. ITE Group organizuje podobne imprezy na Ukrainie, w Kazachstanie i w Rosji.

Na World Food Warsaw 2014, który potrwa od 9 do 11 kwietnia 2014 r. będzie można zobaczyć oraz posmakować wyrobów regionalnych i lokalnych przysmaków oraz żywności organicznej i ekologicznej. Nie zabraknie też produktów rolno – spożywczych oraz napojów, czy przypraw, dodatków do żywności i półproduktów oraz sprzętu i maszyn przetwarzających, producentów opakowań, branżowych systemów IT oraz wszechobecnych w branży spożywczej firm usługowych.

Imprezę ma odwiedzić około 100 wystawców.  – Na targi World Food Warsaw 2014 zapraszamy profesjonalistów związanych z branżą produkcji żywności – mówi Agnieszka Szpaderska, project manager targów World Food 2014. – Wystawcami targów, są zarówno przedsiębiorcy oferujący gotowe produkty rolno – spożywcze, jak również przedstawiciele podmiotów związanych z procesem produkcji. Tym samym, mile widziane są również firmy oferujące przyprawy i dodatki do żywności, a także dostawcy technologii i usług branżowych.

– Nad przygotowaniem targów, ich organizacją i promocją pracujemy wspólnie z naszymi zagranicznymi biurami, więc impreza będzie miała charakter międzynarodowy. Współpracujemy nie tylko z lokalnymi przedsiębiorcami, ale przede wszystkim z przedstawicielami branży z całej Polski, Europyi całego Świata. Dobrze rozwinięta baza i rozległa sieć kontaktów wśród firm z WNP, Rosji, w Europie Zachodniej i Azji daje nam możliwość tworzenia międzynarodowych imprez na wysokim poziomie – dodaje Agnieszka Szpaderska, project manager targów WorldFood Warsaw.

Drugi dzień warszawskiej imprezy będzie poświęcony rynkom wschodnim. Jak przypominają organizatorzy World Food Warsaw, według Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, około 80 procent eksportowanych z Polski jabłek trafia do państw WNP, z czego większość do Rosji. Do tego kraju eksportowane jest ok. 5-6 proc. polskich produktów rolno-spożywczych, a ich wartość wynosi ok. 1 mld euro rocznie.

Podczas targów odbędzie się też panel, na którym szczegółowo zostaną omówione rynki wschodnie. Eksperci przyjrzą się bliżej Białorusi, Rosji, Ukrainie, Mołdawii oraz krajom Azji Centralnej; m.in. Kazachstanowi i Uzbekistanowi. Zostaną też zaprezentowane możliwości eksportowe oraz potencjał tych rynków.

Międzynarodowe Targi Żywności World Food Warsaw 2014 odbędą się w Warszawskim Centrum EXPO XXI.

Organizatorem World Food Warsaw jest Lentewenc,  spółka córka ITE Group, światowego giganta w branży targowej i konferencyjnej. ITE Group organizuje podobne imprezy na Ukrainie, w Kazachstanie i w Rosji.

Na World Food Warsaw 2014, który potrwa od 9 do 11 kwietnia 2014 r. będzie można zobaczyć oraz posmakować wyrobów regionalnych i lokalnych przysmaków oraz żywności organicznej i ekologicznej. Nie zabraknie też produktów rolno – spożywczych oraz napojów, czy przypraw, dodatków do żywności i półproduktów oraz sprzętu i maszyn przetwarzających, producentów opakowań, branżowych systemów IT oraz wszechobecnych w branży spożywczej firm usługowych.

Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku