Reklama

Polagra Food ma konkurencję w stolicy

9 kwietnia 2014 roku rozpoczną się pierwsze Międzynarodowe Targi Żywności World Food Warsaw. Mają stać się cykliczną imprezą w Warszawie.

Publikacja: 14.02.2014 11:14

Organizatorem World Food Warsaw jest Lentewenc,  spółka córka ITE Group, światowego giganta w branży targowej i konferencyjnej. ITE Group organizuje podobne imprezy na Ukrainie, w Kazachstanie i w Rosji.

Na World Food Warsaw 2014, który potrwa od 9 do 11 kwietnia 2014 r. będzie można zobaczyć oraz posmakować wyrobów regionalnych i lokalnych przysmaków oraz żywności organicznej i ekologicznej. Nie zabraknie też produktów rolno – spożywczych oraz napojów, czy przypraw, dodatków do żywności i półproduktów oraz sprzętu i maszyn przetwarzających, producentów opakowań, branżowych systemów IT oraz wszechobecnych w branży spożywczej firm usługowych.

Imprezę ma odwiedzić około 100 wystawców.  – Na targi World Food Warsaw 2014 zapraszamy profesjonalistów związanych z branżą produkcji żywności – mówi Agnieszka Szpaderska, project manager targów World Food 2014. – Wystawcami targów, są zarówno przedsiębiorcy oferujący gotowe produkty rolno – spożywcze, jak również przedstawiciele podmiotów związanych z procesem produkcji. Tym samym, mile widziane są również firmy oferujące przyprawy i dodatki do żywności, a także dostawcy technologii i usług branżowych.

– Nad przygotowaniem targów, ich organizacją i promocją pracujemy wspólnie z naszymi zagranicznymi biurami, więc impreza będzie miała charakter międzynarodowy. Współpracujemy nie tylko z lokalnymi przedsiębiorcami, ale przede wszystkim z przedstawicielami branży z całej Polski, Europyi całego Świata. Dobrze rozwinięta baza i rozległa sieć kontaktów wśród firm z WNP, Rosji, w Europie Zachodniej i Azji daje nam możliwość tworzenia międzynarodowych imprez na wysokim poziomie – dodaje Agnieszka Szpaderska, project manager targów WorldFood Warsaw.

Drugi dzień warszawskiej imprezy będzie poświęcony rynkom wschodnim. Jak przypominają organizatorzy World Food Warsaw, według Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, około 80 procent eksportowanych z Polski jabłek trafia do państw WNP, z czego większość do Rosji. Do tego kraju eksportowane jest ok. 5-6 proc. polskich produktów rolno-spożywczych, a ich wartość wynosi ok. 1 mld euro rocznie.

Reklama
Reklama

Podczas targów odbędzie się też panel, na którym szczegółowo zostaną omówione rynki wschodnie. Eksperci przyjrzą się bliżej Białorusi, Rosji, Ukrainie, Mołdawii oraz krajom Azji Centralnej; m.in. Kazachstanowi i Uzbekistanowi. Zostaną też zaprezentowane możliwości eksportowe oraz potencjał tych rynków.

Międzynarodowe Targi Żywności World Food Warsaw 2014 odbędą się w Warszawskim Centrum EXPO XXI.

Biznes
Producenci napojów uciekają z systemu kaucyjnego
Biznes
Donald Trump traci cierpliwość. Nowe sankcje na Rosję na horyzoncie
Biznes
Gwarancje dla Ukrainy, AI ACT hamuje rozwój, zwrot Brukseli ws. aut spalinowych
Biznes
Polskie firmy chcą zamrożenia AI Act
Biznes
Nowe technologie nieodłączną częścią biznesu
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama