Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.08.2015 12:26 Publikacja: 04.08.2015 10:47
Dane
Foto: 123RF
Jak pokazało badanie, przeprowadzone na przełomie 2014 i 2015 roku przez KPMG wśród 830 przedstawicielach kadry kierowniczej z 15 krajów, firmy wykorzystują obecnie Data Analytics (D&A) w niemal wszystkich obszarach swojej działalności: zarządzaniu ryzykiem (97 proc.), sprzedaży i marketingu (92 proc.), zarządzaniu finansowym (87 proc.), działalności badawczo rozwojowej (80 proc.), audycie sprawozdań finansowych (77 proc.), łańcuchu dostaw (77 proc.), zarządzaniu podatkami (75 proc.), zasobami ludzkimi (75 proc.), czy alokacji kapitału (74 proc.). Natomiast większość pozostałych planuje wprowadzenie wykorzystania D&A w tych obszarach w ciągu najbliższych dwóch lat.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Amerykański Senat i Izba Reprezentantów przegłosowały „Big Beautiful Bill” Trumpa, branża logistyczna ostrzega p...
Fundacje rodzinne stają się coraz popularniejszym narzędziem dla polskich przedsiębiorców oraz rodzin biznesowyc...
Microsoft zwolni około 9000 pracowników. Ta zmiana dotknie około 4 proc. globalnej siły roboczej spółki w różnyc...
Del Monte Foods, 138-letnia firma najlepiej znana z konserwowanych owoców i warzyw, ogłosiła upadłość i poszukuj...
Komisja Europejska proponuje ambitny cel redukcji emisji. Polska krytykuje ETS2, USA i Wietnam zawierają przełom...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas