Aktualizacja: 04.08.2015 12:26 Publikacja: 04.08.2015 10:47
Dane
Foto: 123RF
Jak pokazało badanie, przeprowadzone na przełomie 2014 i 2015 roku przez KPMG wśród 830 przedstawicielach kadry kierowniczej z 15 krajów, firmy wykorzystują obecnie Data Analytics (D&A) w niemal wszystkich obszarach swojej działalności: zarządzaniu ryzykiem (97 proc.), sprzedaży i marketingu (92 proc.), zarządzaniu finansowym (87 proc.), działalności badawczo rozwojowej (80 proc.), audycie sprawozdań finansowych (77 proc.), łańcuchu dostaw (77 proc.), zarządzaniu podatkami (75 proc.), zasobami ludzkimi (75 proc.), czy alokacji kapitału (74 proc.). Natomiast większość pozostałych planuje wprowadzenie wykorzystania D&A w tych obszarach w ciągu najbliższych dwóch lat.
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
Adam Leszkiewicz zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa zarządu Grupy Azoty - podała spółka. Leszkiewicz w złoż...
USA i Wielka Brytania podpiszą nową umowę handlową, RPP tnie stopy procentowe, co może ożywić rynek mieszkaniowy...
NASK stworzył system do elektronicznego zarządzania dokumentacją. – Przekazanie go samorządom jest jak wrzucenie...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas