Niezmienne prawa marketingu dla start-upów

Każdy dobry pomysł jest wart milionów, ale nie każdy je zarobi. Dlatego warto wiedzieć, jak taką wizję przybliżyć.

Publikacja: 26.03.2017 10:51

Jack Trout i Al Ries, jedni z guru współczesnego marketingu.

Jack Trout i Al Ries, jedni z guru współczesnego marketingu.

Foto: materiały prasowe

Na sukces przedsięwzięcia składa się tak wiele czynników, że prędzej czy później trafimy na sytuację, której nie znajdziemy w żadnym poradniku. Dodatkowo rynek ewoluuje, a klient jest coraz bardziej wyedukowany i nieufny. Pozycjonowanie produktu oraz styl, w jakim wejdzie on na rynek stało się ważniejsze od jego właściwości. Co warto wiedzieć, zanim zdecydujemy się na start-up lub poszerzenie istniejącej oferty?

Al Ries i Jack Trout, amerykańscy praktycy marketingu, ponad 20 lat temu wydali jedno z najważniejszych opracowań na temat strategii promocji produktu pt. „22 niezmienne prawa marketingu". Spośród wielu recept na sukces, prawa Riesa i Trouta wydają się nadal bardziej skuteczne niż wiele nowinek ze świata biznesu.

Pozostało 82% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca