Operatorzy faworyzują nowych klientów

Operatorzy sieci komórkowych oraz telewizji kablowej i satelitarnej znacznie bardziej dbają o nowych klientów niż o dotychczasowych – uważa większość klientów tych firm według sondażu ARC Rynek i Opinia.

Aktualizacja: 23.05.2017 14:04 Publikacja: 23.05.2017 13:17

Operatorzy faworyzują nowych klientów

Foto: Bloomberg

Tak uważa aż 71 proc. klientów operatorów sieci komórkowych, a tylko co dziesiąty jest zdania, że to stali klienci są lepiej traktowani niż nowi. Bardzo podobnie sytuacja wygląda w przypadku telewizji kablowej i satelitarnej – tutaj odsetek osób przekonanych o równym traktowaniu klientów jest nieco wyższy, ale i tak wynosi zaledwie 22 proc.

Jak zauważają autorzy badania, różnicę w podejściu do klienta w największym stopniu zauważają osoby po 40 roku życia oraz posiadające wykształcenie wyższe. W przypadku sieci komórkowych są to klienci w wieku od 40 do 54 lat, natomiast w przypadku telewizji to osoby z najstarszej grupy wiekowej, mające od 55 do 66 lat.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Polskie start-upy bez pieniędzy, odbudowa Ukrainy i współpraca Paryża z Londynem
Biznes
Pepco więcej sprzedaje i rusza ze skupem akcji
Biznes
102 przypadki konfiskaty prywatnych majątków w Rosji. Miliardy dolarów na wojnę
Biznes
Największy atak na Ukrainę, InPost z kolejnym przejęciem, Polska celem hakerów
Biznes
Czy grozi nam cybernetyczna kapitulacja? Wojna w internecie się nasila
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama