Reklama

Operatorzy faworyzują nowych klientów

Operatorzy sieci komórkowych oraz telewizji kablowej i satelitarnej znacznie bardziej dbają o nowych klientów niż o dotychczasowych – uważa większość klientów tych firm według sondażu ARC Rynek i Opinia.

Aktualizacja: 23.05.2017 14:04 Publikacja: 23.05.2017 13:17

Operatorzy faworyzują nowych klientów

Foto: Bloomberg

Tak uważa aż 71 proc. klientów operatorów sieci komórkowych, a tylko co dziesiąty jest zdania, że to stali klienci są lepiej traktowani niż nowi. Bardzo podobnie sytuacja wygląda w przypadku telewizji kablowej i satelitarnej – tutaj odsetek osób przekonanych o równym traktowaniu klientów jest nieco wyższy, ale i tak wynosi zaledwie 22 proc.

Jak zauważają autorzy badania, różnicę w podejściu do klienta w największym stopniu zauważają osoby po 40 roku życia oraz posiadające wykształcenie wyższe. W przypadku sieci komórkowych są to klienci w wieku od 40 do 54 lat, natomiast w przypadku telewizji to osoby z najstarszej grupy wiekowej, mające od 55 do 66 lat.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Czarny czwartek Kremla, sankcje USA i UE, Europa buduje konkurencję dla Muska
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes
Jak napędzić rozwój małych i średnich firm
Biznes
Coś eksplodowało w zakładach zbrojeniowych na Uralu. Fala uderzeniowa i chmura w kształcie grzyba
Materiał Promocyjny
Trzy dekady budowy niemiecko-polskiej współpracy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Orange Polska zaskoczył siłą IT i smartfonów. Ale to hurt ma przynieść prawdziwe zyski
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama