Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.05.2017 14:04 Publikacja: 23.05.2017 13:17
Foto: Bloomberg
Tak uważa aż 71 proc. klientów operatorów sieci komórkowych, a tylko co dziesiąty jest zdania, że to stali klienci są lepiej traktowani niż nowi. Bardzo podobnie sytuacja wygląda w przypadku telewizji kablowej i satelitarnej – tutaj odsetek osób przekonanych o równym traktowaniu klientów jest nieco wyższy, ale i tak wynosi zaledwie 22 proc.
Jak zauważają autorzy badania, różnicę w podejściu do klienta w największym stopniu zauważają osoby po 40 roku życia oraz posiadające wykształcenie wyższe. W przypadku sieci komórkowych są to klienci w wieku od 40 do 54 lat, natomiast w przypadku telewizji to osoby z najstarszej grupy wiekowej, mające od 55 do 66 lat.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Finansowanie dla polskich start-upów gwałtownie spada. W Rzymie państwa europejskie ustalają szczegóły odbudowy...
Do 22,5 zł rosły notowania Pepco Group na otwarciu czwartkowej sesji w reakcji na wyniki i plany handlowego prze...
W ciągu trzech lat tej brutalnej wojny reżim Putina zagrabił prywatne aktywa o wartości co najmniej 50 mld dolar...
Rosja atakuje Ukrainę rekordową ilością dronów i rakiet, Polska nisko w europejskim rankingu cyberbezpieczeństwa...
Polska znalazła się na odległym, 17. miejscu w Europie pod względem cyfrowego bezpieczeństwa – wynika z danych,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas