Reklama
Rozwiń
Reklama

Kolejna awaria w największym polskim banku w ciągu dwóch dni

We wtorek PKO Bank Polski poinformował o utrudnieniach w dostępie do aplikacji IKO. To już druga awaria usługi w tym tygodniu.

Publikacja: 10.12.2024 14:23

Kolejna awaria w największym polskim banku w ciągu dwóch dni

Foto: Adobestock

Aktualizacja: ok. godziny 18.00 we wtorek, 10 grudnia awaria została usunięta, a aplikacja działała już bez zakłóceń. Bank PKO BP przeprosił raz jeszcze wszystkich, których dotknęły utrudnienia.

We wtorek, 10 grudnia, klienci PKO Banku Polskiego znów zaczęli zgłaszać problemy z dostępem do aplikacji mobilnej IKO. Do serwisu Downdetector zgłoszenia napływały od godziny 11. Przed południem bank potwierdził awarię w mediach społecznościowych.

Czytaj więcej

E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?

„Występują utrudnienia w logowaniu do aplikacji IKO. Serwis transakcyjny iPKO i karty płatnicze działają bez problemów. Pracujemy nad jak najszybszym dostępnością aplikacji. Przepraszamy” – napisał PKO Bank Polski na Facebooku.

Reklama
Reklama

To już drugi dzień z rzędu utrudnień w dostępie do popularnej wśród klientów PKO Banku Polskiego aplikacji IKO. W poniedziałek, 9 grudnia, w godzinach popołudniowych również doszło do awarii systemu. Późnym wieczorem, po godzinie 23, bank ogłosił, że aplikacja znów działa poprawnie. Jak się okazało – do rana.

Aplikacja mobilna IKO, dostępna na telefonach z systemami Android, iOS i Huawei, zadebiutowała na rynku już ponad dekadę temu. Umożliwia ona zarządzanie kontem i finansami przez 24 godziny na dobę. Pozwala klientom między innymi na zapłacenie kodem BLIK albo zbliżeniowo telefonem, wygodne wykonywanie przelewów i daje dostęp do szeregom dodatkowych usług, jak założenie lokaty, złożenie wniosku o pożyczkę czy zakup biletu na komunikację miejską. PKO Bank Polski chwali się na swojej stronie internetowej, że jego aplikacja mobilna i bankowość online zdobyły prawie 10/10 punktów w międzynarodowym rankingu Finnscore.

Tekst będzie aktualizowany

Aktualizacja: ok. godziny 18.00 we wtorek, 10 grudnia awaria została usunięta, a aplikacja działała już bez zakłóceń. Bank PKO BP przeprosił raz jeszcze wszystkich, których dotknęły utrudnienia.

We wtorek, 10 grudnia, klienci PKO Banku Polskiego znów zaczęli zgłaszać problemy z dostępem do aplikacji mobilnej IKO. Do serwisu Downdetector zgłoszenia napływały od godziny 11. Przed południem bank potwierdził awarię w mediach społecznościowych.

Reklama
Banki
Jedna z ofiar Jeffreya Epsteina pozwała Bank of America i Bank of New York Mellon
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Banki
Prezes banku JP Morgan Chase ostrzega przed rynkowymi „karaluchami”
Banki
Jakie wyniki pokażą banki za III kwartał? Miliardowe zyski wciąż możliwe?
Banki
Sąd w USA: Sbierbank może odpowiadać za współpracę z terrorystami z Doniecka
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Banki
Co ze stopami procentowymi? Decyzja RPP niepewna
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama