Kolejna awaria w największym polskim banku w ciągu dwóch dni

We wtorek PKO Bank Polski poinformował o utrudnieniach w dostępie do aplikacji IKO. To już druga awaria usługi w tym tygodniu.

Publikacja: 10.12.2024 14:23

Kolejna awaria w największym polskim banku w ciągu dwóch dni

Foto: Adobestock

Aktualizacja: ok. godziny 18.00 we wtorek, 10 grudnia awaria została usunięta, a aplikacja działała już bez zakłóceń. Bank PKO BP przeprosił raz jeszcze wszystkich, których dotknęły utrudnienia.

We wtorek, 10 grudnia, klienci PKO Banku Polskiego znów zaczęli zgłaszać problemy z dostępem do aplikacji mobilnej IKO. Do serwisu Downdetector zgłoszenia napływały od godziny 11. Przed południem bank potwierdził awarię w mediach społecznościowych.

Czytaj więcej

E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?

„Występują utrudnienia w logowaniu do aplikacji IKO. Serwis transakcyjny iPKO i karty płatnicze działają bez problemów. Pracujemy nad jak najszybszym dostępnością aplikacji. Przepraszamy” – napisał PKO Bank Polski na Facebooku.

To już drugi dzień z rzędu utrudnień w dostępie do popularnej wśród klientów PKO Banku Polskiego aplikacji IKO. W poniedziałek, 9 grudnia, w godzinach popołudniowych również doszło do awarii systemu. Późnym wieczorem, po godzinie 23, bank ogłosił, że aplikacja znów działa poprawnie. Jak się okazało – do rana.

Aplikacja mobilna IKO, dostępna na telefonach z systemami Android, iOS i Huawei, zadebiutowała na rynku już ponad dekadę temu. Umożliwia ona zarządzanie kontem i finansami przez 24 godziny na dobę. Pozwala klientom między innymi na zapłacenie kodem BLIK albo zbliżeniowo telefonem, wygodne wykonywanie przelewów i daje dostęp do szeregom dodatkowych usług, jak założenie lokaty, złożenie wniosku o pożyczkę czy zakup biletu na komunikację miejską. PKO Bank Polski chwali się na swojej stronie internetowej, że jego aplikacja mobilna i bankowość online zdobyły prawie 10/10 punktów w międzynarodowym rankingu Finnscore.

Tekst będzie aktualizowany

Aktualizacja: ok. godziny 18.00 we wtorek, 10 grudnia awaria została usunięta, a aplikacja działała już bez zakłóceń. Bank PKO BP przeprosił raz jeszcze wszystkich, których dotknęły utrudnienia.

We wtorek, 10 grudnia, klienci PKO Banku Polskiego znów zaczęli zgłaszać problemy z dostępem do aplikacji mobilnej IKO. Do serwisu Downdetector zgłoszenia napływały od godziny 11. Przed południem bank potwierdził awarię w mediach społecznościowych.

Banki
Polacy sprawdzają umowy bankowe. Od czerwca mają być prostsze
Banki
Kwietniowa inflacja przypieczętowała obniżkę stóp procentowych w maju?
Banki
Kredyty frankowe przestają być obciążeniem dla mBanku
Banki
Pekao nie będzie składał oferty na zakup Santander BP
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Banki
Dobre wyniki Santandera na początku 2025 r. Co mówi zarząd o sprzedaży banku?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne