Kolejna awaria w największym polskim banku w ciągu dwóch dni

We wtorek PKO Bank Polski poinformował o utrudnieniach w dostępie do aplikacji IKO. To już druga awaria usługi w tym tygodniu.

Publikacja: 10.12.2024 14:23

Kolejna awaria w największym polskim banku w ciągu dwóch dni

Foto: Adobestock

Aktualizacja: ok. godziny 18.00 we wtorek, 10 grudnia awaria została usunięta, a aplikacja działała już bez zakłóceń. Bank PKO BP przeprosił raz jeszcze wszystkich, których dotknęły utrudnienia.

We wtorek, 10 grudnia, klienci PKO Banku Polskiego znów zaczęli zgłaszać problemy z dostępem do aplikacji mobilnej IKO. Do serwisu Downdetector zgłoszenia napływały od godziny 11. Przed południem bank potwierdził awarię w mediach społecznościowych.

Czytaj więcej

E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?

„Występują utrudnienia w logowaniu do aplikacji IKO. Serwis transakcyjny iPKO i karty płatnicze działają bez problemów. Pracujemy nad jak najszybszym dostępnością aplikacji. Przepraszamy” – napisał PKO Bank Polski na Facebooku.

To już drugi dzień z rzędu utrudnień w dostępie do popularnej wśród klientów PKO Banku Polskiego aplikacji IKO. W poniedziałek, 9 grudnia, w godzinach popołudniowych również doszło do awarii systemu. Późnym wieczorem, po godzinie 23, bank ogłosił, że aplikacja znów działa poprawnie. Jak się okazało – do rana.

Aplikacja mobilna IKO, dostępna na telefonach z systemami Android, iOS i Huawei, zadebiutowała na rynku już ponad dekadę temu. Umożliwia ona zarządzanie kontem i finansami przez 24 godziny na dobę. Pozwala klientom między innymi na zapłacenie kodem BLIK albo zbliżeniowo telefonem, wygodne wykonywanie przelewów i daje dostęp do szeregom dodatkowych usług, jak założenie lokaty, złożenie wniosku o pożyczkę czy zakup biletu na komunikację miejską. PKO Bank Polski chwali się na swojej stronie internetowej, że jego aplikacja mobilna i bankowość online zdobyły prawie 10/10 punktów w międzynarodowym rankingu Finnscore.

Tekst będzie aktualizowany

Aktualizacja: ok. godziny 18.00 we wtorek, 10 grudnia awaria została usunięta, a aplikacja działała już bez zakłóceń. Bank PKO BP przeprosił raz jeszcze wszystkich, których dotknęły utrudnienia.

We wtorek, 10 grudnia, klienci PKO Banku Polskiego znów zaczęli zgłaszać problemy z dostępem do aplikacji mobilnej IKO. Do serwisu Downdetector zgłoszenia napływały od godziny 11. Przed południem bank potwierdził awarię w mediach społecznościowych.

Banki
Drogie kredyty w Polsce? To nie wina banków – przekonuje ZBP
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Banki
EBC podjął decyzję w sprawie stóp procentowych
Banki
Jest apetyt na kredyty mieszkaniowe. Padł nowy rekord
Banki
Fala wsparcia biznesów kobiet. EBI rzuca obligacje, pożyczki i szkolenia aż 25 banków
Banki
Alior obiecuje 50 proc. dywidendy z ubiegłorocznych zysków
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”