fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Banki

Klienci ING nie mają dostępu do kont przez Internet

Bloomberg
Po południu informatykom ING Banku Śląskiego udało się przywrócić prawidłowe działanie systemu bankowości internetowej, po kilkugodzinnej awarii
Klienci banku mieli utrudniony dostęp do kont przez internet. Od 12- tej występowały problemy z zalogowaniem się do serwisów transakcyjnych. W godzinach południowych nastąpiło spowolnienie systemu, potem został on zrestartowany i dopiero około godziny 17-ej udało się przywrócić prawidłowe działanie i wydajność serwerów.
- Klienci już mogą logować się do kont przez internet, choć nie możemy wykluczyć, że w pojedynczych przypadkach mogą występować jeszcze problemy - poinformował Piotr Utrata, rzecznik ING Banku Śląskiego.
Karty płatnicze i bankomaty działają prawidłowo.
Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA