Biznes

H&M jeszcze nad kreską

Reklama H&M na Roosevelt Hotel w Kalifornii, USA
AFP
Listopadowa sprzedaż szwedzkiej grupy odzieżowej wzrosła tylko o 1 proc. i to jeden z najsłabszych miesięcznych wyników w tym roku
H&M, drugi pod względem przychodów koncern odzieżowy w Europie gorsze niż w listopadzie wyniki zanotował tylko w maju i sierpniu. Jednak i tak nie należą one do najlepszych, jeśli z wyniku zostaną wyłączone otwarte w tym roku sklepy wówczas sprzedaż jest 9 proc. gorsza niż w roku 2008.
Na koniec listopada firma miała na całym świecie 1988 sklepów - w ciągu roku przybyło ich 250. Wcześniej szwedzki koncern zapowiadał roczny plan otwarć właśnie na tym poziomie. H&M kontynuuje współpracę z markami luksusowymi, przygotowującymi dla sieci specjalne linie. W sklepach jest obecnie kolekcja Sonia Rykiel pour H&M, wcześniej w tym roku sukcesem była sprzedaż linii przygotowanej przez Jimmy' ego Choo.
Źródło: Rzeczpospolita

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL