Na początek aplikacja gotowa lub wynajęta

www.sxc.hu
Żeby uruchomić sklep internetowy, trzeba mieć miejsce na własnym lub wydzierżawionym serwerze, zarejestrowaną domenę, system do obsługi sklepu i płatności oraz opracowaną procedurę realizacji zamówień
Programów do obsługi sklepu internetowego jest na rynku sporo. Można kupić gotowy produkt albo zlecić wykonanie aplikacji na zamówienie. Można także skorzystać z oferty wynajmu programu, np. w pasażu handlowym, takim jak choćby Bazarek.pl.Od wybranego oprogramowania zależy wygląd sklepu, łatwość poruszania się po nim, możliwość wprowadzania modyfikacji wraz ze wzrostem liczby produktów i klientów.[srodtytul]Duża oferta po różnych cenach[/srodtytul]Większa firma, która ma system klasy ERP, może także dokupić moduł do zarządzania sklepem, uzyskując pełną integrację z użytkowanym oprogramowaniem. Takie moduły mają w ofercie ComArch, RAKS, Insert (Sello do obsługi aukcji zintegrowany z linią programów GT).Ceny kształtują się różnie. Na przykład program e-sklep osCommerce (autorska dystrybucja firmy Cartlab oparta na platformie open source) kosztuje 140 zł, a wraz z szatą graficzną wykonaną na zlecenie – 490 zł. Z kolei na sklep internetowy firmy Gra...
Źródło: Rzeczpospolita

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL