Media i internet

Mamy szansę na złote bębny

Kampania dla WWF
Rzeczpospolita
Polskie agencje reklamowe są na tzw. krótkich listach do nagród na 16. Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Golden Drum w Portorożu
[b][link=http://www.rp.pl/artykul/67344,376163_Zlote_bebny_za_reklame_tuszu_.html]Nowe: Złote bębny za reklamę tuszu [/link][/b]
Od wczorajszego wieczora w kategorii Film nominowana jest dwukrotnie agencja McCann Erickson za obrazy "Ulica" i "Waza" opracowane dla Porozumienia Dzieci Pod Ochroną. Polska agencja Change Integrated także dostała dwie nominacje, ale w kategorii outdoor, za prace "Rower" i "Zestaw mebli ogrodowych" dla organizacji WFF. Za reklamę prasową nominowane są natomiast trzy prace agencji Leo Burnett wykonane dla marki Max Factor Procter&Gamble. Nagrody w kategoriach film, press, outdoor i radio zostaną wręczone w piątek na gali zamykającej festiwal. Festiwal trwa od poniedziałku, ale Polacy nagród na razie mają na koncie niewiele. Ze statuetkami do Polski wrócą na razie na pewno tylko agencje public relations. Srebrne bębny w nowej kategorii konkursowej PR Premiere trafiły wczoraj do agencji Ciszewski PR (za prace wykonane dla Hoop Polska), do agencji reklamowej San Marcos i pr-owej On Board PR za interaktywny projekt wykonany na zlecenie biura promocji m. st. Warszawa - „Kumpel z Przeszłości – 1944 Live”) oraz do On Board PR solo za „Kampanię na rzecz pracowników ochrony” dla NSZZ Solidarność (celem projektu była poprawa warunków pracy w branży ochrony).
W innych kategoriach, w jakich startowały agencje reklamowe, mimo nominacji, Polacy żadnej nagrody nie dostali.
Źródło: Rzeczpospolita

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL