Play oskarżany o wykorzystanie znaku Fresh

Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek
Klub muzyczny z Warszawy żąda w sądzie, aby sieć komórkowa wstrzymała prowadzone kampanie reklamowe
Wniosek o zabezpieczenie roszczenia wniosła w poniedziałek do warszawskiego Sądu Okręgowego Fresh Ventures (Polska) Sp. z o. o., która ma w stolicy klub muzyczny The Fresh dla fanów hip-hopu i rhythm & bluesa. Na zgłoszenie takiego wniosku (nawet przed wniesieniem powództwa) pozwala [link=http://www.rp.pl/aktyprawne/akty/akt.spr;jsessionid=931B60E813302E94485299FDCFB12CA1?id=70930]kodeks postępowania cywilnego[/link]. Wystarczy uprawdopodobnić roszczenie i swój interes prawny w udzieleniu zabezpieczenia.Klub tłumaczy, że posługuje się szyldami, a także materiałami marketingowymi ze swoją nazwą. Są to literki o charakterystycznym kroju pisma ozdobione listkami, czyli znak słowno-graficzny.– Jest to znak o doskonałej renomie i ogólnopolskiej promocji naszych koncertów, jest rozpoznawalny przez młodych ludzi w całym kraju – mówi Mateusz Mazur, prezes Fresh Ventures. Mazur dysponuje opiniami biegłych podkreślającymi podobieństwo znaków.– Nasze zarzuty oparte ...
Źródło: Rzeczpospolita

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL