• 23.07.2018

Chcą być liderem w Europie Środkowo-Wschodniej

ROL, Marian Zubrzycki
Strategia spółki giełdowej Sfinks Polska, właściciela i zarządzającego siecią restauracji Sphinx i Chłopskie Jadło, na najbliższe cztery lata zakłada zwiększenie liczby lokali z 96 do 225, z których 41 będzie się znajdować poza granicami kraju.W czerwcu ubiegłego roku Sfinks wszedł na giełdę, zwiększając tym samym możliwości finansowania swojej ekspansji. Ambicją twórcy firmy, głównego akcjonariusza i prezesa rady nadzorczej Tomasza Morawskiego oraz zarządu jest zdobycie pozycji lidera segmentu casual dining (na każdą okazję) w Europie Środkowo-Wschodniej. W połowie listopada ubiegłego roku Sfinks podpisał list intencyjny w sprawie zakupu sieci restauracji w Niemczech, rozpoczynając tym samym ekspansję na sąsiednie rynki. W dalszej perspektywie spółka chce pojawić się w Europie Południowej, a nawet po drugiej stronie Atlantyku.Morawski, pytany przez swoich współpracowników o ostateczny cel strategii firmy, mówi: - Największa sieć gastronomicz...
Źródło: Rzeczpospolita

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL