• 21.07.2018

Czas na inteligentne kontenery

ROL
Czas na inteligentne kontenery Kurierskie firmy w Polsce wprowadzają nowe usługi oraz techniczne nowinki ułatwiające m.in. kontrolę warunków transportu przesyłek
W Polsce największymi graczami na rynku usług kurierskich są międzynarodowe korporacje, które w każdym z krajów działają podobnie, więc nowości przygotowane na rynkach zachodnich na ogół pojawiają się także w Polsce.[b]Klient decyduje[/b]Dwa tygodnie temu DPD zaprezentowała usługę Consumer Premium. - Produkt przygotowaliśmy dla m.in. coraz dynamiczniej rozwijającego się handlu internetowego - mówi prezes DPD Polska Rafał Nawłoka. Odbiorca sam określa czas i miejsce doręczenia oraz wybiera sposób, w jaki będzie poinformowany o dostawie (np. esemesem czy e-mailem). Najnowsza oferta DPD jest skierowana do branży telekomunikacyjnej, firm zajmujących się handlem internetowym i sprzedażą bezpośrednią.Z kolei DHL wprowadziła, na razie na rynku niemieckim, Packstation - skrzynki, w których klient może sam odebrać przesyłkę. -Urządzenie działa na zasadzie zbliżonej do bankomatów - wyjaśnia Izabella Dessoulavy-Gładysz, dyrektor do spraw komunikacji DHL. ...
Źródło: Rzeczpospolita

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL