Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 31.10.2018 02:03 Publikacja: 31.10.2018 00:25
Zakupy spożywcze w internecie można zrobić bez ruszania się z kanapy i bez kolejek.
Foto: AdobeStock
Polacy z entuzjazmem podchodzą do internetowych zakupów, ale nie dotyczy to wszystkich kategorii. Dość opornie idzie kupowanie żywności online. Przynajmniej raz zrobiło to 22 proc. mieszkańców naszego kraju, podczas gdy ubrania kupiło już 73 proc. Mimo to ten segment rynku bardzo szybko się rozwija.
Z danych Euromonitor International wynika, że w tym roku wartość zakupów produktów spożywczych i napojów w internecie wzrośnie o 18 proc. i wyniesie już 813,6 mln zł. Kanał internetowy rozwijają kolejni uczestnicy rynku. Prężnie rozwijają tego rodzaju ofertę Auchan, Tesco czy Carrefour. Spośród największych sieci handlowych w Polsce do wyścigu nie włączyły się jeszcze tylko sieci dyskontowe, takie jak Biedronka czy Lidl.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Zaległe zadłużenie firm wynajmujących kampery w ciągu trzech lat niemal się podwoiło. Najlepiej radzi sobie ryne...
Nowe technologie zwiększają efektywność i pomagają podejmować właściwe decyzje – również w finansach.
Sektor budownictwa, ze względu na swoją złożoność, jest szczególnie narażony na zjawisko zatorów płatniczych. Aż...
Sensory, drony czy AI pomagają, choć nie są lekarstwem na strukturalny deficyt rąk do pracy w budownictwie.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas