Reklama

Powoli przekonujemy się do żywności z internetu

Wciąż przybywa e-sprzedawców produktów spożywczych.

Aktualizacja: 31.10.2018 02:03 Publikacja: 31.10.2018 00:25

Zakupy spożywcze w internecie można zrobić bez ruszania się z kanapy i bez kolejek.

Zakupy spożywcze w internecie można zrobić bez ruszania się z kanapy i bez kolejek.

Foto: AdobeStock

Polacy z entuzjazmem podchodzą do internetowych zakupów, ale nie dotyczy to wszystkich kategorii. Dość opornie idzie kupowanie żywności online. Przynajmniej raz zrobiło to 22 proc. mieszkańców naszego kraju, podczas gdy ubrania kupiło już 73 proc. Mimo to ten segment rynku bardzo szybko się rozwija.

Z danych Euromonitor International wynika, że w tym roku wartość zakupów produktów spożywczych i napojów w internecie wzrośnie o 18 proc. i wyniesie już 813,6 mln zł. Kanał internetowy rozwijają kolejni uczestnicy rynku. Prężnie rozwijają tego rodzaju ofertę Auchan, Tesco czy Carrefour. Spośród największych sieci handlowych w Polsce do wyścigu nie włączyły się jeszcze tylko sieci dyskontowe, takie jak Biedronka czy Lidl.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
E-zakupy coraz mocniej zanurzone w technologii
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Analizy Rzeczpospolitej
Krajowy rynek farmaceutyczny w ważnym momencie
Analizy Rzeczpospolitej
Wynajem aut rośnie, ale kłopotów w tej branży też nie brakuje
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Analizy Rzeczpospolitej
Analiza danych mocno zyskuje na znaczeniu
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama