Reklama
Rozwiń

Powoli przekonujemy się do żywności z internetu

Wciąż przybywa e-sprzedawców produktów spożywczych.

Aktualizacja: 31.10.2018 02:03 Publikacja: 31.10.2018 00:25

Zakupy spożywcze w internecie można zrobić bez ruszania się z kanapy i bez kolejek.

Zakupy spożywcze w internecie można zrobić bez ruszania się z kanapy i bez kolejek.

Foto: AdobeStock

Polacy z entuzjazmem podchodzą do internetowych zakupów, ale nie dotyczy to wszystkich kategorii. Dość opornie idzie kupowanie żywności online. Przynajmniej raz zrobiło to 22 proc. mieszkańców naszego kraju, podczas gdy ubrania kupiło już 73 proc. Mimo to ten segment rynku bardzo szybko się rozwija.

Z danych Euromonitor International wynika, że w tym roku wartość zakupów produktów spożywczych i napojów w internecie wzrośnie o 18 proc. i wyniesie już 813,6 mln zł. Kanał internetowy rozwijają kolejni uczestnicy rynku. Prężnie rozwijają tego rodzaju ofertę Auchan, Tesco czy Carrefour. Spośród największych sieci handlowych w Polsce do wyścigu nie włączyły się jeszcze tylko sieci dyskontowe, takie jak Biedronka czy Lidl.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Analizy Rzeczpospolitej
Budownictwu potrzeba prewencji
Analizy Rzeczpospolitej
Nowe technologie wspierają mury
Analizy Rzeczpospolitej
Weryfikacja kontrahenta, czyli ocena szans i zagrożeń w sektorze TSL
Analizy Rzeczpospolitej
Dla szybszego rozwoju trzeba inwestować w nowe technologie
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy