Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 31.10.2018 02:00 Publikacja: 27.01.2019 23:01
Coraz wyraźniejsza jest moda na produkty regionalne; niektóre z nich, np. oscypek, są już do kupienia w sklepach w całym kraju
Foto: AdobeStock
Często deklarujemy, że chcemy kupować polskie produkty spożywcze. Zgodnie z badaniami firmy Open Research dla 73 proc. konsumentów informacja o polskim pochodzeniu jest ważna. Różnie jednak odpowiadamy na pytanie, o jakie produkty chodzi.
Okazuje się, że tylko 52 proc. ankietowanych uważa, że polski produkt musi być w Polsce wyprodukowany. Niemal co piąty ocenia, że wystarczy, aby powstał z rodzimych składników. Natomiast dla kilkunastu procent badanych ważne jest to, jaki rodowód ma marka albo skąd pochodzi jej właściciel.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Sektor budownictwa, ze względu na swoją złożoność, jest szczególnie narażony na zjawisko zatorów płatniczych. Aż...
Sensory, drony czy AI pomagają, choć nie są lekarstwem na strukturalny deficyt rąk do pracy w budownictwie.
W dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości rynkowej przedsiębiorcy muszą umiejętnie zarządzać ryzykiem występ...
Wcześniejsze problemy z pozrywanymi łańcuchami dostaw, w połączeniu z obecnymi spadkami koniunktury w europejski...
70 proc. liderów jest zdania, że nowa rola działów HR polega na uwolnieniu w pełni ludzkiego potencjału. Sprzymi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas