Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 31.10.2018 02:00 Publikacja: 27.01.2019 23:01
Dwie trzecie kupujących stara się wybierać zdrową żywność.
Foto: AdobeStock
Cena zawsze była dla Polaków głównym kryterium wyboru produktów spożywczych. W ostatnich latach można jednak zaobserwować stały wzrost zainteresowania szeroko rozumianą zdrową żywnością.
Jak wynika z badań firmy Open Research, niemal dwie trzecie kupujących stara się wybierać zdrową żywność podczas wizyt w sklepie. Do tej wyraźnej tendencji dostosowują się sieci handlowe oraz producenci artykułów spożywczych. Wciąż jednak tylko nieco ponad połowa konsumentów uważa, że dostęp do tego rodzaju produktów jest łatwy.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Sektor budownictwa, ze względu na swoją złożoność, jest szczególnie narażony na zjawisko zatorów płatniczych. Aż...
Sensory, drony czy AI pomagają, choć nie są lekarstwem na strukturalny deficyt rąk do pracy w budownictwie.
W dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości rynkowej przedsiębiorcy muszą umiejętnie zarządzać ryzykiem występ...
Wcześniejsze problemy z pozrywanymi łańcuchami dostaw, w połączeniu z obecnymi spadkami koniunktury w europejski...
70 proc. liderów jest zdania, że nowa rola działów HR polega na uwolnieniu w pełni ludzkiego potencjału. Sprzymi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas