Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.04.2019 19:00 Publikacja: 09.04.2019 19:00
Konsumenci bardziej dbają o siebie, poszukują produktów wyższej jakości, naturalnych i ekologicznych. Są też otwarci na nowości. W efekcie rośnie liczba firm produkujących kosmetyki i zyskujących renomę, które z powodzeniem konkurują z zagranicznymi koncernami nie tylko na rodzimym rynku, ale też na rynkach światowych.
Z drugiej strony widać, że ze względu na silny wzrost kosztów pracy oraz energii elektrycznej firmy zaczynają odczuwać kłopoty. Jedna z najbardziej znanych i największych polskich firm poinformowała niedawno o zawieszeniu planowanych wcześniej inwestycji rozwojowych, właśnie z powodu kosztów pracy i energii. Jak na razie jednak kondycja większości firm kosmetycznych jest dobra lub bardzo dobra. Branża charakteryzuje się znacznie wyższą rentownością – 7–8 proc. – niż średnia w przemyśle.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Sektor budownictwa, ze względu na swoją złożoność, jest szczególnie narażony na zjawisko zatorów płatniczych. Aż...
Sensory, drony czy AI pomagają, choć nie są lekarstwem na strukturalny deficyt rąk do pracy w budownictwie.
W dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości rynkowej przedsiębiorcy muszą umiejętnie zarządzać ryzykiem występ...
Wcześniejsze problemy z pozrywanymi łańcuchami dostaw, w połączeniu z obecnymi spadkami koniunktury w europejski...
70 proc. liderów jest zdania, że nowa rola działów HR polega na uwolnieniu w pełni ludzkiego potencjału. Sprzymi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas