Reklama
Rozwiń

Rośnie presja na bezpieczeństwo i skuteczność kosmetyków

W pewnych obszarach nowe regulacje mogą wzmóc innowacyjność branży, ale chyba jeszcze częściej ją hamują –twierdzi Blanka Chmurzyńska-Brown, dyrektor generalna Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego.

Publikacja: 09.04.2019 19:25

Rośnie presja na bezpieczeństwo i skuteczność kosmetyków

Foto: materiały prasowe

Firmy kosmetyczne i eksperci rynku urody twierdzą, że jest to jedna z najbardziej innowacyjnych branż. Co decyduje o tej innowacyjności?

Składa się na nią wiele elementów, w tym nowa formuła produktu, nowy sposób jego aplikacji czy też nowatorskie opakowanie. Natomiast potwierdzeniem innowacyjności branży jest ogromna liczba nowości wprowadzanych co roku na rynek. Według danych firm badawczych tylko w kategorii pielęgnacji twarzy w 2018 r. pojawiło się na polskim rynku 1200 nowości, a w kategorii kosmetyków do makijażu – 400. W sumie tylko w tych dwóch kategoriach mieliśmy w ubiegłym roku 1600 nowych produktów.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Analizy Rzeczpospolitej
Budownictwu potrzeba prewencji
Analizy Rzeczpospolitej
Nowe technologie wspierają mury
Analizy Rzeczpospolitej
Weryfikacja kontrahenta, czyli ocena szans i zagrożeń w sektorze TSL
Analizy Rzeczpospolitej
Dla szybszego rozwoju trzeba inwestować w nowe technologie
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy