Reklama

Gilles Morel, prezes Whirlpool na region EMEA: Czas pomyśleć o powrocie do biur, zostaną dwa dni na pracę zdalną

W państwach UE rośnie liczba przepisów krajowych, które są szkodliwe dla swobodnego przepływu towarów w Unii. Grozi to stworzeniem różnych norm prawnych w ramach UE – mówi Gilles Morel, prezes Whirlpool na region EMEA.

Publikacja: 08.06.2021 21:00

Gilles Morel, prezes Whirlpool na region EMEA: Czas pomyśleć o powrocie do biur, zostaną dwa dni na pracę zdalną

Foto: materiały prasowe

Whirlpool korzystał z tarcz rządowych?

Podczas pierwszej fali pandemii w Europie decyzje podejmowane na różnych szczeblach krajowych, dotyczące zamykania sklepów, przepływu towarów między krajami, a także tymczasowe zamykanie zakładów miały poważne konsekwencje dla całego ogólnoeuropejskiego łańcucha. Ostatecznie zakłócone zostały dostawy oraz dostęp do kluczowych produktów i usług dla konsumentów. Koncentrując się na ciągłości biznesowej, mogliśmy uzyskać dostęp w różnych krajach europejskich do różnych form wsparcia ze strony państwa. Jeśli chodzi o takie „tarcze", to wykorzystaliśmy je, aby zmaksymalizować wydajność produkcji w czasie pandemii, stawiając na pierwszym miejscu bezpieczeństwo pracowników.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Małgorzata Zaleska: NBP – kierunki zmian
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Śpiący gigant, który się nie budzi
Opinie Ekonomiczne
Grodziewicz, Bombczyński: Przepisy, które budzą emocje i generują ryzyka
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Halesiak: Strategiczne wizje i przemilczane kompromisy
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Opinie Ekonomiczne
Roguski: Przyszłość mieszkaniówki. Państwa-miasta i pułapka domów za 1 zł
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama