Reklama

Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu w RTV Euro AGD: Handel się zmienia, ale tradycyjne sklepy stacjonarne nie znikną

Wymuszone przez internet niskie marże w handlu w wielu branżach doprowadziły do oligopolu, czyli dominacji trzech, czterech silnych graczy. Ale to dobre dla klientów – mówi Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu w RTV Euro AGD.

Aktualizacja: 26.05.2019 22:11 Publikacja: 26.05.2019 21:00

Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu w RTV Euro AGD: Handel się zmienia, ale tradycyjne sklepy stacjonarne nie znikną

Foto: materiały prasowe

Handel się zmienia. Coraz mocniej przechodzimy od tradycyjnego w stacjonarnych sklepach do nowoczesnego w internecie. W jakim kierunku to zmierza?

Handel w internecie nie jest już taki nowoczesny. Jest tradycyjny (śmiech).

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Roguski: Przyszłość mieszkaniówki. Państwa-miasta i pułapka domów za 1 zł
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Do dziecka trzeba dwojga
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Fandrejewska: Więcej mieszkań niż rodzin: to dobrze czy źle?
Opinie Ekonomiczne
Piotr Arak: Jaki będzie kolejny kryzys gospodarczy?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie Ekonomiczne
Prof. Menkes: Wojna o chipy
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama